Gå til innhold

Bilder av Amerikanske Trucks (bildetung tråd)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Håper den er blitt fiksa opp. Den har stort potesiale.

Liker k100ene veldig godt.

 

Ser David sin k100 hver gang jeg er hos dama. Den er tøff som faen.

Han må få lakkert den snart. Ser ikke så pent med sånn halvveis nedpussa lakk.

 

Hva med denna da, vet du om noen har kjøpt den eller står den fortsatt ute på Vollen?

peterbilt359.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

såvidt jeg vet står den fortsatt til salgs på vollen truck parts ja. skal ha 350.000kr for den. det spesielle med denne er at det faktisk sitter en cat v8 i den. sitter seksere i de fleste na trucks i norge. dette er en bil som virkelig kunne vært helrå hvis den hadde fått litt mer oppmerksomhet.

 

ps! får berømme sølvpilen i samme slengen. vi har ca. samme stuket på volvoene våre. ligger det no mere info om den ute på nettet?:coplight

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt lastebil-lappen og masse penger hadde jeg kjøpt den. men 350000 er vel litt dyrt. Med tanke på at at man kan importere en mye grommere en fra USA før 250000.

Fått på 8"rør, texas bumper, drop visor (el hva det heter) og chromme bakhjul på den så hadde den vært knalltøff.

Leste om den i Norsk motorveteran for noen år sida. Den har kjørt tømmer i Alaska og var grå. Synd den bare står i skauen.

 

Tenkte også på at bilene våre har samme stuk. Sølvfarga med r felger :lol Har en prosjenkt-tråd på den:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=103573&highlight=s%F8lvpilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er alufelger rundt hele på den bilen mener jeg, er bare en stooor pussejobb igjen på den bilen. men mangler mye av det "gromme" utstyret ja. og ja, prisen forteller hvorfor den ikke blir solgt. er i det stiveste laget. Arne haga som importerte den bilen brukte den litt før. men har ikke sett at dem gutta på vollen har lufta den i det hele tatt, its a crying shame.

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten ting. Hvordan er lengde grensen borti USA? er det kke 12 meter i norge?

 

er 16,5meter på semi i norge (17) hvis bil el henger er eldre enn 97mod)

Dette er totallengden på hele vogntoget. dette tillater at man med en standard trekker kan trekke enn henger på 13.60m (tilsvarende 45fot)

 

i usa derimot er det lengden på lastbærern som gjelder, dvs lengden på hengern. Detta er litt opp og ned fra stat til stat, men ligger på rundt 53 - 55fot, (hvis jeg ikke husker helt feil.)

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi snakker om tillatte lengder å slikt så må jeg poste denne, et "Roadtrain" fra Australia, doningen er en Amerikansk Mack

 

australian-road-train.jpg

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja der snakker vi totallengder... hørte om akkselerasjonstider og nedbremsingstider engang, husker ikke eksakt, men mener det var snakk om minutter... hehe. syns jeg ser den over korgenfjellet på vinterstid.... må vel ha med seg 32 kjetting eller no...

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur ikke det blir rygga mye gitt. som regel alle road trains har som regel ett system så de får losset fra siden. ihvertfall de jeg har sett bilder av...

 

blir litt drøye de australske bila. men der dem kjører må dem jo ha de svære hjula, høye luftfiltre og bull-bar foran. blir ikke bremsa der hvis skippy skipper ut i veien...

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Blåser liv i tråden med litt flere nye bilder :D

 

pickett_pb_front.jpg

 

walker_pickett_pb_dump.jpg

 

kooy_dump1.jpg

 

kooy_pb_dump.jpg

 

j_kooy_57_and_other_2.jpg

 

dsc_7865.jpg

 

dsc_8096.jpg

 

dsc_7961.jpg

 

Alle bildene er hentet fra Hanks truck pictures store bilde bibliotek

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår