Gå til innhold

Sæther Racing

Bruker
  • Innholdsteller

    7,119
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Sæther Racing

  1. Ser bra ut nå. Pågangs motet er det ikke noe iveien med i hvertfall.
  2. Ser bra ut nå! Hvor fikk du tak i fuel cell? Hvordan pumpe bruker du? Aeromotive ?
  3. Kan vel si til midt forsvar at dårlig søvn og at kansje jegermeister'n hang igjen litt i kroppen hehe som svenske som hjalp oss antydet ;) hehe ,, han ene svensken ropte til meg promiltest hadde inte varit helt fel!hehe ;):heyyou:
  4. Går jo til helvete med camber og drit og møkk, slitasje på dekk som faen. tar knekken på bakstillingen(Ja det finnes, justerbare foringer, som jeg allerede har bestilt) , og det er ikke så stor forsjell mellom 17 og 19 eks, synes jeg,, Senking ja, Coilovers får vel gjøre susen der hadde jeg tenkt ;) 80mm senk var muligt med KW coiloversene leste jeg meg til, bare og justere til jeg er fornøyd ;) takk, sitter og titter på felgene nå, tror det var et helt korekt valgt, :thumb Ok, bra svar Jan H :confused: hehe Corsa tynner sa 295 skulle gå fint på omega bak. tviler ikke, Stor plass (hvis ET er riktigt da, har 20 et bak , på 10 brede felga bak, Så tror ikke det blir noe prob. men uansett skal jo kutte av store biter av bilen og sveise den sammen igjen ;)
  5. Kan du ikke bare rive av den gammle drit lista og kjøpe en ny, ...har funnet ut hva som tar knekken på det orginale limet på dem, ( VARMT VANN)
  6. Vi kan si det slikt, hvis du har rust i tårna bak, så kutter du ut eventuelt sliper og herjer og har det klar til sveising, så kommer du opp til meg så sveiser jeg det for deg, :thumb Eller så kan jeg ta meg en tur til deg hvis det er så ille at du ikke kan kjøre eller / må demontere demperne bak, bare stå klar med et kontakt stykke slik at jeg får strøm., plater ordner jeg så kutter vi det til hos deg/meg Sæther
  7. Listene ble kjempe pene. Du må jo ikke glemme, Du har montert fjernstartlås og nye motorfester også. fått gjort litt på denne gammle haugen nå ;)
  8. 17tum, og takk skal du ha :thumb Falsen har rustet bort hehe, men men går bra, blir jo litt bredding :magic: Noen som kan anbefalle meg vilken dekk størelse jeg skal ha? jeg tenkte på 235 / 45 bak og 225 /45 foran Blir det strekk?
  9. midt på lyse dagen ja :) klarer det meste når man prøver Er i sverige, var på svenske rally, og det var på vei til en av etapene,
  10. Takk skal du ha. Takk takk :sombrero: Størelsen er 17 tum, pga, noe større på en omega vil ødelegge mere en det hjelper i svinga. http://www.carstyling.no
  11. Da fikk jeg en leveranse fra UPS på døren i dag tidligt, fra tyskland, :magic: Keskin kt1 klassik 10 bak og 8,5 foran, Pris 14500kr
  12. Da fikk jeg en leveranse fra UPS på døren i dag tidligt, fra tyskland, :magic: Keskin kt1 klassik 10 bak og 8,5 foran, Pris 14500kr
  13. Nei ikke krasje omega A. grinchy Ja har du litt hull der kan du sikkert komme hit og få sveisa de.
  14. Ja vi får møtes en gang og snakke mega :titties: Hvordan grill har du fått deg? få litt bilder da ? hehe min 94- er vel norges første kjørbare omega b vrak hehe grinchy men det går bra, den blir saved by the bell, det er en 94-LET hehe det skal jeg ha i mange år i garasjen, og ps, du får sitte på en tur med min omega a, så skal jeg overaske deg litt, det er fart i den hehe går som en kule, jeg har 122hk vettu.
  15. En lur ide kan være og dra inn til nærmeste opel forhandler/verksted og få tatt en feilsøkning med tech2. Da finner du fort ut hva problemet ditt er. Så får du byttet den eventuele følern/// kansje som er kapput... Sæther
  16. Varme pistol bruker så mye strøm, strømregninga til himmels, dessuten står jeg i kaldgarasje og driver på, så da får jeg opp varmen med intensiv skraping med skru trekkern. Har fått skrapet ut mye nå. Snart ferdig :boxing
  17. Gikk det bra med bilen da? eller var det bare noen som sto og sikla litt på azev 'ene
  18. Prøve og få en Steinmetz front blandet med liten tutsj av Lotus ;) Gatebil var morsomt ja :) Blir nok mer realitet en våt drøm nå ja , motor er bestilt fra Protrim.
  19. Kan ta meg tid til og svare for holtmanN ...har ikke lakkboks, så blir lettere og lakkere delevis da, uten og få for mye støv i lakken.
  20. Skjønner ikke hvorfor du tar deg tid til og borre stripse uff a meg ,,hehe Og skal du ha den bakfanger ikke noe hønse netting hver så snill
  21. Da fikk jeg sveiset fast de orginal skinene på gsi stolene i går og montert de:) gode seter i omegan, passet veldigt bra. Klar til tur til swedish rally med den 19 år gammle omegan hehe, får håpe den holder hele veien da ;)
  22. Jepp, har samme prob, her pluss kald garsje, så det flaker godt av, :boxing
  23. Ok, men det virket som det gikk fint og ta det når det var kaldt, flaka av store biter da, og det ble ikke så mye riper.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår