Gå til innhold

Sæther Racing

Bruker
  • Innholdsteller

    7,119
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Sæther Racing

  1. Skulle akkurat til og skrive det selv Mustang baby'n min hehe:web
  2. er ening med Ex og magnul, la et verksted gjøre det hvis du ikke har så peil. Best og ha garanti på det.
  3. her er et forslag på bruker navn, Omega 2600ccm Omega 2600L 2600ccmAdamOpel
  4. 1400kr. skal du ha? da kjøper jeg bare noe som bilen min skal ha da. billigere,
  5. Jeg vil ha en slik boks, men er en stundt til jeg trenger den, pga, skal få nye motor inn i bilen først. og legge opp og så da trenger jeg pakken i posten, hvor lenge kan du vente?, sommern? Jeg kan jo også bestille en nå. men jeg har lyst på svart, blå kan gå også , men det kan se jall ut...?noen bilder, fra motor med blå k-rør?
  6. Sorry likte det gammle bedre, ble litt rotete for min del. får håpe det er en vanesak.
  7. da må du ha 20cm med grønn overledning.
  8. Du kan jo kaste inn en turbo da..ikke så vanskligt det, tipper det er c20ne du har, det tåler 0.6-0.7 b helt orginalt har jeg hørt, Og med det trykket klarer du og få den opp i ,,,hva skal vi si, 200hk, holder greit det
  9. På omega b*n hadde jeg den fineste diffbremsen man kan kjøpe for penger 45%, Omega A'n har ikke det , men er noe der så får kasta den rundt omkring greit.
  10. Dette er jo feit bil karer" ingen komentarer? :( Feteste fargen man får på omega a og greier!
  11. Ja denne tråden er gammel. hehe, omegan mannen hadde planer om 24v i omega a, bygge evo replica , de planene skjærte seg fort, grunnet bilen var stjert eller noe slikt og sto på en love til salgs .. nå er jeg 1 år eldre i hodet og har lært mye! så c20let her we com
  12. Ja diskuterte med svensken om og skru av turbo og slikt, men tar jo henger'n seff, tenkte ikke på det en gang hehe
  13. ;) jepp innvendigt først Og gidder ikke og ta noe på pm. Har på prosjekt forumet og Omega forumet, what eva, who gives a shit, Synes det er morsomt med tilbake meldinger når jeg vier halve livet mitt og alle pengene mine til en gammel opel. smart??NEI , fornuftigt? NEI. Liker jeg jeg det, JA,
  14. ;) greit og få høre meninger av alle synes nå jeg da, ikke alle som er inne og henger på omega forumet
  15. Takk. For og klare og finnasiere, en omega b med c20let og coilovers, bygge en omega med akkurat det utsendet jeg er ute etter og kraft nok til og kjøre fra det meste. Og en ville egentligt ikke begynne og dra ut ting og tang "herpe" den skjønner du, den gammle bilen hadde vært i familen i mange år, så den var fin slik den var. Hvis det ga deg et bedre svar? hehe
  16. Ok? Da stoler jeg på deg, takk for raskt svar, pga, har bestilt lakk nå :)
  17. Update ;)[/img] Fått instalert, RPM ;) ALARM ;) Ny Coil, Og så var jeg lei det traktor lyden, så da sveiste jeg strakt rør på den, skal ta vekk katylsatoren også for og få mer etter tenning ved sperra ;) bare litt nå, ble ganske hissig lyd på 20se ;) 122 elle ville ponnier som trekker godt på det ene hjulet oppi dær :boxers men men klarer og snøploge side veis uansett,
  18. Imperial green pearl. Lakk-koden er 36L ;) eller takk, nei, vil ha lotus omega fargen. har bestilt og bestemt meg, drar opp til østersund til helga og henter motoren :) skal se om jeg får den inn i en omega A, eller så har jeg et problem.
  19. Også har jeg bestemt meg for vilken type farge jeg skal ha på bilen, Imperial green pearl. Lakk-koden er 36L Den kommer til og få denne fargen disse bilen hadde, det er demobilen fra geneve men har sikkert samme farge den, også.
  20. Også har jeg bestemt meg for vilken type farge jeg skal ha på bilen, Den kommer til og få denne fargen disse bilen hadde, det er demobilen fra geneve men har sikkert samme farge den, også. Noen som veit hvor jeg kan skaffe lakk koden fra .. Lotus omega, er vel en litt sjelden lakk farge?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår