-
Innholdsteller
7,119 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Alt skrevet av Sæther Racing
-
Synes bilen din er fin, og trenger en komfertabel bruksbil ..men skjønner hvis du ikke har lyst og selge, gi meg beskjed om hvordan tårna ser ut..
-
Da har jeg fått montert basser og lakkert og montert spoiler bak.
-
I dag skal jeg lakkere og skru på en heftig spoiler jeg har funnet til bilen. Og har hokket opp 17 tum felger til skjærstorsdag :) Og drar og henter nye type fangere til den i dag også ,med stor sikkerhet ,,og en orginal I-line grill til den...! :) kommer til og blir bra!hehe
-
hmmm. slipte og sveiset nesten ferdig tårna bak
-
Motorbytte i corsa b - blir c20(??) hvis bilen er bra nok
emne svarte i Sæther Racing sin nice cars i Corsa
ja har hørt at kompen er noe høy orginalt, men skulle kunne man få bort ved legge dobbel pakning bare,... -
ja jeg og :titties:
-
Omega-B Irmscher Edition Skjer med dette da? Omega B Tribal edi.
-
Det hadde jeg aldrig gidder og tatt meg tid til, det må ha tatt en god halv dag!
-
40k ja da er jeg intressert i hvertfall
-
Ja etter et godt vinterdvale og masse skruing på Go bilene ,,er det på tide å få luftet faen skapen.. Så da arrangerer jeg herved Street meet på Ingerstrand 14April. Da har vel alle fått på Sommerdekka, og har klar vinterdekka i bagasjen til og slite de ut på en ujeve asfalten på Ingerstrand. Ingerstrand treffene var bra , men det dabbet av litt på slutten , men nå har det gått en stund og jeg forventer stort oppmøte av alle! Jeg tar med et par ekstra dekk, kjerra er kansje ikke så mye og se på men, men og ryke skal jeg vel få det til og gjøre alacocaina Klokke slett, //// Avreise osv, diskuteres i tråden.... Mvh Sæther'n
-
Så bra! få lagt ut litt bilder og info nå da!!!!
-
Ja dropp det, har at bilen matt svart i 2 dager og er møkk lei hehe ;)Og exvalibur du skal ikke selge omegan din til meg da?Er inntressert hvis du kommer med en bra pris. Felgene trenger ikke og følge med..de kan du selge privat eller spare dem,,..
-
hehe ...skal bare ha en bruksbil og er deilig og kjøre som jeg slipper og være flau over og kjøre rundt i... Og omegan er virklig god bil og kjøre med,,men nok om det,... Ja lakkert i helga ja. hvor mye betaler du for den lakkjobben? han bruker egen lakk eller bruker han lakken du kjøpte?
-
Ja gjør hva du vil, så lenge du ikke skaper en trend og ødelegge omegan sin med tribals og helt vilt stygge felger,, Et rådyr som danser trance kommer det nok til og ligne på..beklager at jeg er krass, men fy... Tror fortsatt at dette er et lite 1 april spøk du har planlagt med Herr Bambo... Bambo sitter nok dag og natt for og få ferdig et modda bilde av kjerra de , med tribals og neon lys og de helt nydlige felgene.:phatyo
-
hehe ikke mange som likte den nye fargen til gO bilen akkuratt hehe ;) Ble bedre en hva det var synes jeg....;)
-
Nei kan ikke si det med sikkerhet, men mentalt har jeg satt meg inn slik, så jeg ikke blir for deprimert når jeg får dommen hvis den skulle hvise seg og bli negativ i min favør. Men har sendt 2 brev og ringt et par ganger, men har ikke fått noe svar , eller noen antydning på at jeg skal få den tilbake.. men uansett regelverket til tollvesenet er litt hmm.... hvet ikke hvordan jeg skal utrykke meg.............:fuckme2: Men sefølgeligt de har en jobb de skal gjøre, og de gjør den lettes muligt, sende saken direkte over til politiet, og politiet gjør det de bruker og gjøre med unge bil entusiaster...kill em 'all! Og sender meg bare bot, og mer hører jeg ikke tipper jeg....men spennede og se hvordan det utarter seg. Derfor sitter jeg og nerder på YouTube og hører på Queen, Blir ikke stor bedre en det.:phatyo
-
Ok. takk, skal prøve det...du er vel en dreven bruker av apperatet hehe:knock: Tusen takk. hvet ikke helt hva jeg skal skrive,,har ikke kommet så langt, og har mistet motoren i tollen...men man gir vel ikke opp for det ;)
-
haha, blir solgt etter skjærtorsdag da hehe :) får 9 for den Og bra du tok vekk det greiene.. Har du fått lakkert panseret? OG han kameraten din med omegan..skulle han selge bilen fortsatt? hvordan er den? får jeg kjøpt den for 20 tusen?
-
ikke spør meg om det med skiva ...hehe har vel noe med dette og gjøre alacocaina Ja børner som faen, gammle omegan ;) har sveisemaske, men drit og ha på den inni bagasjen i bilen.
-
Ikke tribal look. kommer til og se ut som techno hevan rullende på 4 hjul..veit dette er bare kødd så....skjerp deg hver så snill.
-
HAHA neger var jo feite doris deluxe også..var det digg?glemmte og spørre....?
-
Ble grei finish, men brukte "billig" sprøyta , ville ikke bruke Proff sprøyta mi på den lakken, og på den sprøyta blir det "rar" trykk, s¨å hmm, blir derretter, men ikke noen sigg fakstisk, ru og matt overflate, som jeg hadde lyst på :) nå begynner lakken og tørke, så det blir bedre og bedre hehe.. men heftig senk, og keskin felga og nye type frontfanger og bakfanger ,så tror jeg den kan bli ortlig fet, må bare fram men vinkel slipern og skjære ut runde hjulbuer bak ;)
-
Si at du tuller?
Bilforumet diskusjon
Bilforumet er plassen du diskuterer bilrelatert innhold. Du spør gode spørsmål og får hjelp av dyktige medlemmer med til sammen tusenvis av år med erfaring fra bilhold. Du kan diskutere alt fra bremseproblemer, tips til montering av ekstralys, hjelp til feilsøking. Du kan også dele dine erfaringer med andre og hjelpe andre medlemmer av dette fantastiske samfunnet.
Kommersielt innhold
Innholdet på forumet er i all hovedsak brukergenerert og blir moderert av brukerne selv. Det er strenge regler for posting av direkte reklame fra eksterne aktører. Forumet eies av Ekstralys as og er hovedsponsor av forumet. Ekstralys og enkelte partnere har anledning å poste umoderert innhold som kan inneholde produktplasseringer. I slike tilfeller vil kommersielt innhold være merket av den som poster i dens signatur.