Gå til innhold

Sæther Racing

Bruker
  • Innholdsteller

    7,119
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Sæther Racing

  1. Og jeg skaffet meg 4,5 tum Downpipe til LET'n i helga ,nå må jeg bare få den tilbake da... Og se på været her! Hvor ble det av sola og God været,,faen!!gikk i t-shirt i strømstad!!!
  2. Hørtes Gromt ut! Det eneste jeg mangler er en haug av bilder!! Blir morsomt og følge med på dette C36GET fikk jo frysninger når jeg leste dette!! ;)
  3. HAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:partyon: Jeg så deg ikke,,hvor så du meg? satt jeg på taket??eller når så du meg??? Var en smule beruset ja, glad for at jeg ikke kjørte!! Kom akkurat hjem fra elmia Bilsport messen i sverige ,,mye fett der.. Ikke noe prob, med omegan, går som en klokke! tok en liten burnout med den i strømstad ..så måtte legge om litt dekk :) Omegan 2.0 har faen meg gått 320 000km,,bruker ikke en dråpe olje, går som et skudd, faen meg imponert over den bilen, kjørte totalt 154 mil med den til sammen med alt over torsdag til søndag!
  4. Så deg på messa! hviste ikke at dere skulle ditt,,ble litt overaska når jeg og broren min så standen deres! Så bra ut! Har litt bilder, men de tok broren min, hadde ikke med kamera,... Men uansett FETT FETT!
  5. Jeg kom hjem fra sverige nå,,har vært på elmia bilsportmessen, men så ikke noe til voloven til Anders.... Var i alle hallene, så absulutt alle bilene ,,hva har skjedd? var litt synd gledet meg til og se 2føren... :( Men Bead lock crew hadde stand der ,,det var fett!!!!!
  6. Jeg skal på den messa i sverige!!!! gleder meg til og se bilen din engang til"!!! hehe fett!!
  7. Da ble det ikke 17tum alikavell :( men bilen er pakket, og setter kursen mot strømstad i dag :) Og basskassa og lyden er det ikke noe feil med, spiller som faen! Vi ses i strømstad, det er jo vår nasjonaldag hehe!
  8. Det gjør det på min også, er vel normalt tenker jeg
  9. Broren min har toyo på sine 18 tumz, synes de ble slitt fort..
  10. Det ble strøkent ja, !!!! 6000kr Svart, dette var billigt som faen! lakken koster jo nesten bare dette, Og husk det er billigere og lakkere på sommern , grunnet et par ting
  11. Falken produserer 275/40 17, dekk Det største Dunloop lagde var 255/40 17. Så jeg må nok gå for Falken. Og da kjøper jeg falken foran og tenker jeg, 235/40- 17. FALKEN FALK FK451 E Produsent FALKEN Modell FALK FK451 E Årstid sommer Dimensjon 275/40ZR17 Loadindex 98 Hastighet Y Pris 1.616,- NOK
  12. Ok, Noen som veit om billig nettsteder og kjøpe dekk? Og jeg finner ikke prisene på stagene på Blitz, ??? Våkner tidligt i ferien gidt :zzzz:
  13. Må gå litt fort fram, anstrengende og ligge med maska på inni der og sveise, og apperatet bare spytter som faen hehe Men jeg har fått teken nå, de "gamle sveise" ødelegger litt på bildet, hvis du ser nærmere på de små, så ser du det jeg har gjort i dag ... ble ortlig bra, god gjennomsveis var det også :) åja, synes blitzpower er litt useriøse, prøver og kjøpte ting derfra før og de svarer sån her og der , når de har lyst og svare ,,har faktisk bestilt stag foran ,,men det har de hvist glemt eller noe slikt, vanskligt og bestille fra blitz, Protrim..all the way :) Bra service, har det meste, hjelper til om jeg skulle lure på tjaa.. what ever nesten. Og hva er best Dunlop dekk eller Falken,, driver og vurder hva jeg skal kjøpe nå...!
  14. Får kaste ut litt bilder, driver og jobber på det ene demper tårnet enda, etter tipset fra Supraguy, men kjøre hastighet osv på apperatet, klarer jeg endelig og legge "helt greit søm" med drittapperatet, så nå har jeg forsterket tårnet med 3 plater, Snart kommer fjærnbenstag bak på, må bare bestille det først :) det kostet rundt 1000kr. Her begynner jeg og få teken på apperatet, med 2 på mating og min i temp.
  15. Så pen ut den, de felgene passet bilen godt!for og ikke være kant felger mener jeg. Blir det LET?
  16. Så bra ut, men har du gule koni bak? Og hvordan stiller jeg høyden på de? skjønner det liksom ikke, trykke ned og skru.. hmm,, gjør det, men det skjer ikke en dritt.. jeg har coilovers type 2, veit du har 1, men det er vel like dempere bak?
  17. Det har du rett i, men det er et smidd stempel og det tåler opp til 400hk, samme som LET..
  18. De første XE hadde samme stempler som let, mhale smidde, men dette ble det slutt på i ca, 90- Så jo...:)
  19. HAHA ;) Ja fett og råne i ski haha er så mange fete 200sx der!!uff digger det bilen :puke: :fatality: lættis :)
  20. Ja tilbyr røyklegging , hvis du skal ta photoshot hehe ;) hva skjer her?
  21. Litt bilder jeg tok for 4 min siden :)
  22. vi skulle bli kasta ut i fjor også , men det var ingen som kom og gjorde noen ting... Tenker meg at vi kjører nedover mot svinern , og kjøper litt greier, så kjører vi rundt omkring, så tar vi inn på motell , så blir det fylle tur i strømstad..altid like gøy:)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår