Gå til innhold

Rød Mazda 6 med tidenes styggeste eksosanlegg

Ranger emnet


Toyota R

Anbefalte innlegg

Var i dag på vei hjem fra Sandefjord og rett etter bomringen ved Holmestrand hører jeg en voldsom bromming.. Jøss tenkte jeg, hadde bare nye biler rundt meg! Så ser jeg bakpå denne nye, røde Mazda 6`en, der så du eksosen var delt opp ca ved bakstillinga, så strake rør på skrå opp på hver sin side og jeg mener også det var satt på en eksoshale på enden av begge rørene også.. Var en dame som kjørte bilen! Fy faen, det så ut.. Den som skaffer bilde skal få en twistpose i posten!

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var i dag på vei hjem fra Sandefjord og rett etter bomringen ved Holmestrand hører jeg en voldsom bromming.. Jøss tenkte jeg, hadde bare nye biler rundt meg! Så ser jeg bakpå denne nye, røde Mazda 6`en, der så du eksosen var delt opp ca ved bakstillinga, så strake rør på skrå opp på hver sin side og jeg mener også det var satt på en eksoshale på enden av begge rørene også.. Var en dame som kjørte bilen! Fy faen, det så ut.. Den som skaffer bilde skal få en twistpose i posten!

 

Har sett den flere ganger jeg også... tror den går i drammen... er utrolig stygg... :titties: :rockets

89 Mazda 323 4x4 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i dag på vei hjem fra Sandefjord og rett etter bomringen ved Holmestrand hører jeg en voldsom bromming.. Jøss tenkte jeg, hadde bare nye biler rundt meg! Så ser jeg bakpå denne nye, røde Mazda 6`en, der så du eksosen var delt opp ca ved bakstillinga, så strake rør på skrå opp på hver sin side og jeg mener også det var satt på en eksoshale på enden av begge rørene også.. Var en dame som kjørte bilen! Fy faen, det så ut.. Den som skaffer bilde skal få en twistpose i posten!

 

Din løk, de bilene der har orginalt 2*2.5 " eksos bak. Og endestykke e det på de aller fleste nyere biler, som f.eks audi a6 o.l. "Brummingen" som du kaller det kommer fra noe man kaller en v6 motor på 2.5 liter og 174 hester. Tror de aller fleste her vil si seg enig med at den bilen ser bedre ut en Carina II-en din. Enough said

Livet starter ved 160...

 

(Noe som sier at den gamle 240en min aldri var i livet:P)

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss.. jeg har jobbet med bil de siste 6 årene, og har hele livet elsket bil, kan love deg det at det ikke var noe 6`er lyd, det var ikke originale potter, (Man så rørklemmene) og jeg tror ikke den camry`n din er noe smykke akkurat! Har du sett toyota`n min? Jeg er ikke en av de mange moped-elskerene som henger rundt her inne for å si det slik..

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din løk, de bilene der har orginalt 2*2.5 " eksos bak. Og endestykke e det på de aller fleste nyere biler, som f.eks audi a6 o.l. "Brummingen" som du kaller det kommer fra noe man kaller en v6 motor på 2.5 liter og 174 hester. Tror de aller fleste her vil si seg enig med at den bilen ser bedre ut en Carina II-en din. Enough said

 

er ikke 2,3 166hk den største motoren man får på mazda 6?

67" Camaro ss cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

største er Mazda 6 MPS, den har 2,3 liter med turbo og den yter 260 hk! Absolutt ikke denne som satt i den konebilen jeg så;)

 

Hmm, ble litt provosert her. Var litt bekymret for at det var enda et uvitent utkast (som en av MANGE rundt om på forumet). Menmen, beklager om jeg tok feil. My bad. Vet de kommer med 2*eksos org. på de største motorutgavene, må være høyst uvanlig at noen slenger på et faket enderør på en nyere type av disse! Mulig mazda sluttet med 2.5 literene med 626, og MPS kommer vel ikkje til Norge før om en tid vil eg tro. Men den får nok bank av Impreza og Evo på rallymatten. Carmyen min e reine gullsmykket=) kvalitetsmessig iallefall :thumb Blir gøy når eg får på nye sportsdekk

Livet starter ved 160...

 

(Noe som sier at den gamle 240en min aldri var i livet:P)

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke 2,3 166hk den største motoren man får på mazda 6?

 

Jo, du har rett. Mazda 6 2,3 Sport har to enderør, begge funker men det som

er fake er den siste "stussen". (Edit: som er en option) Dvs eksosen kommer

ut under - og ca 10 cm foran hullene bak. Bare Gud, og etpar japser, vet

hvorfor de valgte den cheap-ass løsninga.

 

2,5 V6 på 165 hk fikk du i Mazda 626 fra 92 til 97. (Samt MX-6 og Probe.

Edit: Og Xedos 9!)

Forøvrig opphavet til Fords Duratec-serie... som senere - etter litt "evolusjon"

havnet i den minste Jaguaren. Da opp mot 200 gamp... husker ikke helt.

 

Prøv å nevn for en Jaguar-eier at kjerra hans har Mazda-motor? :-)

/Jon.

 

'94 MX-5 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt bekymret for at det var enda et uvitent utkast (som en av MANGE rundt om på forumet).

 

Slik som ditt? :ass

 

(Beklager til alle selvutnevnte kveruleringssheriffer her inne men jeg klarte ikke å dy meg!)

 

Ble truffet no ja? Så voksent innlegg.. litt saklig er det lov å være, det var eg iallefall;) De faktaene som to org. eksoser og v6-er stemmer rimelig bra, så ka griner du over da? Har skrudd på bil siden du begynte på barneskolen, så vet mest sannsynlig mer enn deg om bil.. Så enten hold deg til saken, hold kjeft eller skru på skrotet ditt hvis du ikkje har noe bedre å komme med.. Ikkje oppfør deg som en liten drittunge. Get a life. "kunne ikke dy meg"

Livet starter ved 160...

 

(Noe som sier at den gamle 240en min aldri var i livet:P)

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble truffet no ja? Så voksent innlegg.. litt saklig er det lov å være, det var eg iallefall;) De faktaene som to org. eksoser og v6-er stemmer rimelig bra, så ka griner du over da? Har skrudd på bil siden du begynte på barneskolen, så vet mest sannsynlig mer enn deg om bil.. Så enten hold deg til saken, hold kjeft eller skru på skrotet ditt hvis du ikkje har noe bedre å komme med.. Ikkje oppfør deg som en liten drittunge. Get a life. "kunne ikke dy meg"

 

Truffet av hva da? :wonder

Når vi snakker om alder og modenhet så tenker jeg å sitere deg:

"Din løk, de bilene der har orginalt 2*2.5 " eksos bak."

"Tror de aller fleste her vil si seg enig med at den bilen ser bedre ut en Carina II-en din. Enough said"

Vi har et forum for slike utsagn: http://www.mopedportalen.com

Tviler på at du hadde sagt det samme til han om du hadde møtt han! Er så forbanna irriterende med folk som gjemmer seg bak nettet!

 

Mazda's V6 høres forresten ikke ut som noe rånebrakke, så man må være litt tom mellom ørene for å ta feil!

 

Skriver ikke for å provosere deg dj_nirwana, men jeg er lei av slike idiotiske drittslenge poster! Har aldri møtt en bilinteressert person med samme kjeften på gaten, så hva er vitsen med å drive med slikt her inne?

Biler:

 

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår