Gå til innhold

Bilder: Diverse pene Hondaer (56K: No-Go)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

S2000, AP-type:

#1

ap1.jpg

 

 

 

 

Civic, EF-type:

#2

ef1.jpg

 

#3

ef2.jpg

 

 

 

 

Civic, EG-type:

#4

eg1.jpg

 

 

 

 

Civic, EK-type:

#5

ek1.jpg

 

#6

ek2.jpg

 

#7

ek3.jpg

 

#8

ek4.jpg

 

#9

em1.jpg

 

#10

em2.jpg

 

#11

em3.jpg

 

#12

em4.jpg

 

#13

em5.jpg

 

#14

em6.jpg

 

 

 

 

Integra, DA-type:

#15

da1.jpg

 

#16

da2.jpg

 

#17

da3.jpg

 

#18

da4.jpg

 

 

 

 

Integra, DC-type:

#19

dc1.jpg

 

#20

dc2.jpg

 

#21

dc3.jpg

 

#22

dc4.jpg

 

#23

dc5.jpg

 

#24

dc6.jpg

 

#25

dc7.jpg

 

#26

dc8.jpg

 

 

 

 

Accord, CB-type:

#27

cb1.jpg

 

#29

cb2.jpg

 

#30

cb3.jpg

 

#31

cb4.jpg

 

#32

cb5.jpg

 

#33

cb6.jpg

 

#34

cb7.jpg

 

#35

cb8.jpg

 

#36

cb9.jpg

 

#37

cb10.jpg

 

#38

cb11.jpg

 

#39

cb12.jpg

 

#40

cb13.jpg

 

#41

cb14.jpg

 

 

 

 

 

Accord, CG-type:

#42

tsx.jpg

 

 

 

 

Vær vennlig å ikke quote alle bildene i hele posten, men referér til bildenummer, eller quote bare det aktuelle bildet; det er derfor jeg satte inn bildenummer, for å forsøke å få holdt en viss orden i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt enig, #4 var helt nyydelig. Mange av de Hondaene (les alle) som var sinnsykt fine. Noen som bygger rykte iallfall...

 

Good post, mister Ryeng!

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss nå bare håpe at denne tråden påvirker Honda eiere i vårt langstrakte land til å bygge noe som ser bra ut. Lexuslykter og breiflabb fangere er teit. :D

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller litt plastikk enn en Honda som tror den er en amcar :lol

 

Hvilken hinter du til? Syntes 41 var nydelig!

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller litt plastikk enn en Honda som tror den er en amcar :lol

 

Får vel føye til at 18" på Civic heller ikke er kult. Bilen blir bare en karikatur av seg selv. :D

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ingen fine bilder av nyere Accord Coupe eller siste generasjons Prelude liggende og slenge? De er jeg veldig svake for :)

Sorry, bildene her fant jeg iløpet av noen minutter på Honda-Tech, fikk renamet de og flyttet de over til min webhost.

 

 

 

 

bilde #4: åå den var strøken nedi motorn

Dette kalles en "wire tuck", der man gjemmer bort alle "unødvedige" ledninger og slanger unna synet. Er også veldig vanlig at man så sveiser igjen diverse huller etc. og da kan man ende opp med et resultat som dette.

 

 

 

 

La oss nå bare håpe at denne tråden påvirker Honda eiere i vårt langstrakte land til å bygge noe som ser bra ut. Lexuslykter og breiflabb fangere er teit.

Indeed. Biler som dette gir et løft for Honda-leiren. Dessverre er vi tilnærmet midt inne i den mørke middelalder hva angår cleane og gjennomførte Hondabygg her til lands (med noen få hederlige unntak; *host* Snoopy *kremt*).

 

 

 

 

Heller litt plastikk enn en Honda som tror den er en amcar

Den skjønte jeg ikke. Er det et problem at en Honda ikke ser ut som den har kræsjet inn en Lexusforhandler etter å ha kjørt igjennom en sverm av Type-R-klistremerker?

 

 

 

 

Har dem ikke råd til fete hjul?

Er det ikke fete hjul på noen av disse da? Her går iallefall OEM pride, sjelden JDM og en viss grad av K.I.S.S. foran kvantitet; dette er konsepter jeg vet du som VAG-mann er enestående klar over ;)

 

 

 

 

 

Trodde dette var en en 5-serie E34 stv. først.

Ja' date=' 0 poeng for å gjette hvorfra Honda hentet inspirasjonen til designet av deres CB8 Accord stasjonsvogn. Synd dem ikke tok med seg bakhjulstrekk i samme slengen, men dét får man bare leve med.

 

 

 

 

Får vel føye til at 18" på Civic heller ikke er kult. Bilen blir bare en karikatur av seg selv.

Jeg må si meg enig. Gjengs gjerning i Statene for tiden ser ut til å helle mot maks 16 tommers høyde på både EG- og EK-type Civicer. De nyere EP-typene, synes jeg kler 17-tommere og opp bedre enn forgjengerne. Men smak og behag, for all del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår