Gå til innhold

Bilder: Diverse pene Hondaer (56K: No-Go)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

her var det mye bra ;)

nå værende bil: =)

 

 

-Honda CRX v-tec 91mod

-Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer)

 

Tidligere biler:

 

- opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt

-Nissan Cherry GT Turbo Intercooler

-BMW 325 e30

-Opel corsa 1,3 gt sport

-BMW 320 e30

http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du har tilfeldigvis ikke bilder av 94-97 mod Accord a?

 

trenger noen tips til hva jeg kan gjøre med min!

Sorry, Rover-Accordene vi har i Europa i dette tidsrommet finner man ingen av i USA, dermed ingen bling. Amerikanerne på sin side var imidlertid så heldige at de fikk full Japan-spec. på Accordene som ble laget og solgt der, mens vi her i Europa ble avspist med smuler. Det vil nok gå mange år før jeg er istand til å tilgi Honda Motor Co. dette sviket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, Rover-Accordene vi har i Europa i dette tidsrommet finner man ingen av i USA, dermed ingen bling. Amerikanerne på sin side var imidlertid så heldige at de fikk full Japan-spec. på Accordene som ble laget og solgt der, mens vi her i Europa ble avspist med smuler. Det vil nok gå mange år før jeg er istand til å tilgi Honda Motor Co. dette sviket.

 

det var no dritt.. men har finni div styling hos bl.a powerzone og maxam-tuning.. powersone kan oxo bestille fra wings west i USA og de hadde mye fint..

91 Ford Sierra 2.0 DOCH stv

84 BMW 320i (solgt)

84 Nissan Cherry GTT (solgt)

82 Volvo 240 tic (pusses opp)

87 Ford Sierra CL (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

du har vel ikkeno bilder av noen tøffe third gen civicer?? kunne få en sånn en svinbillig serru :)

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike! Pcen min liker virkelig ikke denne tråden. Begynner å bli noen MB med bilder nå=P

 

Flotte bilder øyvind! Liker å se at det er andre her som er like stor fan av jdmhondaer som meg.

 

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg

25.jpg

26.jpg

27.jpg

( x ) Subaru Impreza GT 94/99

( x ) Nissan 200sx s14a 97

( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3

+diverse andre vinterbiler ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Var skummelt nær å kjøpe en sånn der ef sedan en gang. Tror den hadde 1.5 16v? Men rusten stoppa meg.

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår