Hilmar Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Hvilken lakk kan man bruke for å lakke blokka? skal ha rød farge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 KG og andre firmaer selger originale volvo rød farga. Ellers så er det bare å bruke benga lakk.. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Volvo delenummer 1277586 - motorfarge rød, eller 9434521 dekklakk rød (sprayboks). Dette er Volvo's motorfarger. Glenn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 ok. takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Finnes d ikke noe på Gt bilprodukter da Hunder å førr? Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SVK Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 benga lakk på blokka?? funker d a?? å åssen blir resultate?? Siter hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Jeg brukte biltemas motorlakk på en b20 jeg bygde i vår. Den lakken kan jeg anbefale på det sterkeste. Blir fin farge + overflate. Jeg husker ikke hvor mange strøk jeg brukte, men dess flere dess bedre. Skal bruke den på et v8 prosjekt nå snart men da blir det vel svart lakk i og med at bilen blir rød. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Jeg lakkerte ei blokk med vanlig billakk samtidig som jeg lakke en Peugot 205, den ble speilblank og fin. Ellers har jeg brukt Volvo Penta orginallakk, type rød. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Jeg fikk bedskjed av min lakkforhandler att den het signalrød! Det hadde de vist sjekka opp, pga de dreiv endel med volvo før.. Hadde også med en skrue fra blokka og sjekka på et fargekart..... Det her sto på resepten de skreiv ut: Fargenummer:G1151 Fargekode:3001-GL Fargenavn:SIGNALROT Sto noe mere oxo men regner med det der holder.... Siter Volvo 242 -81 B23et, Ny motor i vinter. Volvo 242 -78 B21a/B23et "Kjeksen". Vrak Om livet suger..ÖVERLADDA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Jeg kjøpte motorlakk fra biltema på boks, så helt strøkent ut helt til en hadde på klarlakk eller søla bensin på den. Tålte ikke løsemidler.. hehe.. Det e lakken sin det gett! Bengalakk funker fint det.. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Hva forventer du av noe du kjøper Biltema?? Jeg blir bare mer og mer imponert. Kjøpte nye "viftereimer" til 740in min. Skal være 2 stykker i bredda, å da er det en stor fordel om dem er like lange. Sto samme numret på dem, men den ene reima var mye slakkere enn den andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Volvo-r-sport: Lakker du i minusgrader eller? Biltema lakken min ble helt perfekt. Den tåler alt. Motoren er blank å fin å superlett å holde rein. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 volvo ærr spott skrur og lakker i minus grader han,eskimo prinsippet! og hadde det ikke vært for han så hadde biltema gått konk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 volvo ærr spott skrur og lakker i minus grader han,eskimo prinsippet!og hadde det ikke vært for han så hadde biltema gått konk ( 200 spenn hehe... knock ) hehe.... sjelden gradestokken kryper over 0 grader uti her ja.. biltema går nok under uten r sport skal du se. hehe... jeg lakka motorn med benga lakk. funka fint som f Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 jeg skal også lakke blokka mi... så jeg gikk på torshov... der kjøpte jeg motor lakk... stod at den var volvo rød... kosta 109... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg