Gå til innhold

Thyfire: VW Scirocco ~ Prosjekt Rocco

Ranger emnet


Thyfire

Anbefalte innlegg

  • Svar 513
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha! ja tviler ikke:P men er så kjett at alt det gode med en bil snart er borte! kan jo snart sove mens bilen tar deg dit du vil...

 

 

Du har et poeng der... Men selve linjene i karoseriet er fine da :) veldig dynamisk synes jeg...sporty...

 

Men over til min god bit... BILEN ja.... heh...

 

Hentet den ja :) vil si at den har fått igjen borti mot 50% av sprekhet :D

 

Alle veksted jeg har hatt bila på har gjort en dritt jobb. :fuckme2:

 

Tempe verksted, justert tenning ect. Tenninga var helt på BÆR tur, å d sværger jeg på, for nå går'a som ei klokke.

 

Alltid service, falken, div, greier, bytte av reg reim. Reg reima var satt på FEIL! så jeg mista mye effekt der!

 

MØLLER av alle plasser, temp og tenning Sprekk i radioatoren som de overså, vannpumpe som ikke tålte rett vanntrykk, tenning som var feil som sagt... sukk..

 

Hanebo og sortvik, senking og forstilling Feil forstilling på venstre framhjul som har ført til en LIVSFARLIG slitasje på innsiden av dekket!

 

er det ingen som gjør håvant arbeid for tiden altså!? :iconsm

 

Lista over det som er gjort BRA :): (for dere virkelig interesserte)

 

  • skiftet vannpumpe
  • skiftet motorolje og filter
  • skiftet gir olje
  • skiftet viftereim
  • skiftet bensinfilter
  • skiftet toppdekselpakning
  • skiftet radiator
  • fjernet lister
  • rep. jordingsfeil i dashbord
  • justert tenning
  • timet register
  • rep. soltaket
  • skiftet kjølevekse

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg at du har fått den tilbake i fresh tilstand! Blir snadder å kjøre den igjen da tenker jeg... :phatyo

 

Desverre er det ikke alle verksted som er like kompetente, eller gidder å gjøre skikkelig arbeid.. Blodig betalt skal de ha også!! :angry:

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seff :)

 

 

1156933688047_845.jpg

1156933556121_59.jpg

Girspaken nedfelt i midtkonsollen. Først når tenningen slås på, løfter girspaken seg til riktig posisjon.

 

:eek:

 

Jeg gjetter att det vil bli litt vrient og skifte girkule på den...

_______________________________________________

x '86 Honda Accord 2.0EX

- '97 Opel Vectra 2.0DI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jetflyroc'en var jo fet innvendig, men skjønner ikke helt hvorfor i alle dager de ikke kunne bruke grønt lys i dash! Grønt + blått passer ikke så forferdelig bra at det gjør noe...

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd vi ikke dragga når jeg hadde bil søss ^^ Hadde sikkert tatt deg.

 

 

naah, ikke no i allefall.. Har gjenopplivd alle de døe hestene mine nå :thumb

 

deilig å ha den på veien igjen?

 

FIkk ikke kjørt den max i går :( måtte kjøre rolig, for dekkslitasjen var såpass fali at jeg ville ikke risikere noe.

 

Men stikker å henter den om en halv time, og da har jeg fått nytt dekk og fiksa forstillinga, så da blir d artig ja!

 

Hadde fått for meg at de var ganske gode på dette med forstilling og sånt, er de ikke noe å anbefale altså?

 

De er vel flinke, har aldri hørt noe anna, men en sånnen feil som d var til meg er vist nok umulig å oppdage sånn mens man jobber med det.. var vist en bolt som var for lang, vet ikke helt, for d var ikke jeg som snakka med de, men uansett, de fiksa det og kompanserte for det på dagen :)

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Nok en glatt dag på lånke vel overstått! Hadde rocco'n ute på for første gang! MORRO! Dessuten fikk jeg kjøre en Hummer3 (radio1 bilen) krenget som bare faan med 2,5 tonn og automat men morro lell.

 

skulle egentli bare poste denne linken : http://youtube.com/watch?v=bDu9dfz5w0Q&mode=related&search=

 

lurer på om d der er nødt til å være bakhjul :p det er tross alt durocco.com, syke prosjekter.....

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Nok en glatt dag på lånke vel overstått! Hadde rocco'n ute på for første gang! MORRO! Dessuten fikk jeg kjøre en Hummer3 (radio1 bilen) krenget som bare faan med 2,5 tonn og automat men morro lell.

 

skulle egentli bare poste denne linken : http://youtube.com/watch?v=bDu9dfz5w0Q&mode=related&search=

 

lurer på om d der er nødt til å være bakhjul :p det er tross alt durocco.com, syke prosjekter.....

 

 

Håndbrekk.. gasser samtidig. Prøv selv, men vent til snøen kommer.. :)

 

edit: det er faktisk 4x4 i følge durocco.com.. :respect

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår