Gå til innhold

Thyfire: VW Scirocco ~ Prosjekt Rocco

Ranger emnet


Thyfire

Anbefalte innlegg

  • Svar 513
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt OT, men var du på TV i går ?

Joa, TV kjendis ja :D tenkte jeg ikke skulle si noe om det først, siden vi begynner å få litt rykte om å være litt PR-kåte... :rolleyes:...

 

Men vi var med på Sommeråpent sitt innslag fra Verdal. Fikk personlig telefon fra Gjertrud, så det var hun som ville ha oss med :) kan sees på nett, http://www.nrk.no

 

såg ikkje om du fekk reklamert den dårlige jobben dei hadde gjort på bilen din eg..?

 

jo da...men ble aldri helt fornøyd. Skal ha den på Møller neste uke for en second opinion... Jeg bruker Falk sitt verksted, "alltid service" eller noe.. De er veldig greie på både pris og service...(er kanskje litt runde i kantene, men sånt går bra :))

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt, nå tuller jeg. Var litt seint når jeg skrev det. Mente seff at det står 82kw i vognkortet :) Noen som trenger fotobesvis eller? hehe :D

 

Nyt godbiten så lenge den er orginal. Nå framover skjer det ting så fort at dere ikke klarer å henge med tilslutt :D

 

img94956ur.jpg

 

 

nice car;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra prosjekt dette Maria:) Tøft med bil ikke alle har:) Stå på:)

 

 

Takk og takk :) morro med skryt :D

Kommer en stor update på tirsdagen! stay tuned:cab

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så var det tid for den Updaten igjen da...

 

Rocco'n har vært på møller for feilsøking angående fuskinga som aldri ble helt borte... Problemet er vist at varmkjøringsregulatoren er slitt... men bare så synd at møller skulle ha 3200,- for den! :puke så da, blir d enten å shite i det, eller å dra på høgger'n når jeg gidder blah

 

Ellers så røyk jeg en vannslange på rocco'n sist uke, og da var det jo fult kjør med å finne en ny en som måtte bestilles seff. fra oslo. men da den kom fram så jeg at den var feil. Typisk... men heldigvis viste det sega t de hadde riktig slange på lager! så da var d heim og skru bil og vaske bil på 2 timer før vi ræste avgåre til verdal for innspillingen til Sommeråpent :)

 

Den lyden som kommer når jeg står på tomgang, fra reg.reima etter bytte, er faktisk stripps nederst på dekselet. Ikke helt bra, men det tar vist ikke tak i reima, kun hjulet... Skal få bytta det i neste uke, da jeg va på høgger'n og henta meg eit nytt deksel :)

 

Nå har jeg vært å snakka med Lakker'ern min, vi plukka på bila og snakka shit lenge. Han kom med fargekart til meg i går, og jeg falt dønn forelska i en farge. Så nå er det bestemt og den skal inn til klargjøring neste uke! weeee =)

 

Ellers kom senkesettet mitt i posten i dag (svenskt: faan va fult, det var tungt!) hehe :D bila ble levert til hanebo&sortvik i ettermiddag så blir senkesettet montert i morgen :) Allright :thumb håper jeg i allefall da... siden det mulig er noe krøll me topplagerene/fjerbeinslagerne mine, kan det hende de må bestille deler.. hvem vet, men jeg har no i allefall kjøpt og levert de delene jeg regner med det er...

 

Så blir det også muligens nye felger snart, skal en tur til kristiansund og prøve i neste uke :D

 

Går framover! jäg bare rullar frem.... Tjooo hei og hopp! over og ut!

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke litt ufint å legge sin egen til-salgs-annonse i noen andre sin prosjekt-tråd ?

 

Nei da :) synes ikke det.. Var da interessert i å se skaden bak, lell... kan du ta et bilde av interiøret forresten? ville ha vært nice å sett på :)

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår