Gå til innhold

Thyfire: VW Scirocco ~ Prosjekt Rocco

Ranger emnet


Thyfire

Anbefalte innlegg

Det ordner seg nok skal du se. Hvor skal du flytte hvis du får jobb?

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 513
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:rolleyes: Jeg er ofte innom, men har lite å si egentli... Når jeg kom hjem fra ferien hadde rocco'n gått tom for strøm :( Sikkert fordi når bror min rappa tilbake anlegge sitt (subben) så gjorde han ikke noe med ledningene...

 

Men no har jeg satt bort bila for å få litt jobb gjort på den, når jeg er så opptatt selv... Radiatoren må byttes fikk jeg høre i dag, og listene blir plukka av, +++ jeg vet ikke helt hva som gjøres, men den Pimps i allefall :op:

 

Skal komme tilbake med mer updates as times goes on, må bare beklage at ting går tregt, er mye som skjer på den personlige fronten for tida...

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal komme tilbake med mer updates as times goes on, må bare beklage at ting går tregt, er mye som skjer på den personlige fronten for tida...

Vet hvordan det er, har hatt mye å tenke på selv i det siste... Ikke lett å få tid til å mekke bil osv. oppi det hele. Det viktigste er jo å ordne opp i privatlivet, så kommer resten i andre rekke... Fint å høre at du er med oss ennå ihvertfall. :thumb

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: Jeg er ofte innom, men har lite å si egentli... Når jeg kom hjem fra ferien hadde rocco'n gått tom for strøm :( Sikkert fordi når bror min rappa tilbake anlegge sitt (subben) så gjorde han ikke noe med ledningene...

 

Jeg isolerte de ^^ Men plugga de ikke ut fra batteriet. Det var ikke så vannskelig å få ladet opp batteriet da :P

Audi A6 98 1.8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg isolerte de ^^ Men plugga de ikke ut fra batteriet. Det var ikke så vannskelig å få ladet opp batteriet da :P

 

 

Hehhe, jøss... jo da, men bila var tom for strøm, og NÅ er faktisk kablene isolert fikk jeg beskjed om :) Henter bila mi i ettermiddag!

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henter bila mi i ettermiddag!

Da må vi få oppdateringer ASAP pronto banana stakatto! :yodude:

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må vi få oppdateringer ASAP pronto banana stakatto! :yodude:

 

seff :)

 

 

1156933688047_845.jpg

1156933556121_59.jpg

Girspaken nedfelt i midtkonsollen. Først når tenningen slås på, løfter girspaken seg til riktig posisjon.

 

:eek:

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår