Gå til innhold

Thyfire: VW Scirocco ~ Prosjekt Rocco

Ranger emnet


Thyfire

Anbefalte innlegg

Hmmm.. Hva med å lakkere de svart, og 'highlighte' spokesene og leppen? Hvis du skjønner hva jeg mener... Svart med hvit eller sølvgrå highlight/leppe kunne blitt riktig så pr0no!

 

Her er en slags skisse for hva jeg mener:

thyfirefelgerca4.jpg

 

Hele felgen lakkeres svart, og leppe og 'øverste' del av spokes (der jeg har laget hvite streker) highlightes/fremheves med en lysere farge som f.eks. hvit eller sølvgrå. Toppa heile driden med klarlakk, og POW!! Pr0no felger! :hellothere:

:win

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 513
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Wow jøsS! snakka med en kompis som hadde felger med highlights nettopp nå, å han sa d va steinbra.. Så kanskje jeg skal gjøre d ja? skulle få nr. til en dyktig lakkerer i kveld :)

Tror det kan se konge ut! Hvis lakkereren er dyktig (og rimelig) så får du si ifra, Vectra'n min skulle hatt seg en omgang med lakksprøyten den og... :)

 

Hvor i Trondheim bor du forresten? Har flere kompiser der, og har selv bodd i trøndelagen i fem år. Skal vel en tur oppover iløpet av høsten/vinteren tenker jeg. :hello:

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thyfire: om du skal lakkere de felga så polerer du det som skal være blankt først. så leverer du felga på teknolakk å får de pulverlakkert! de tar 1000 kroner for lakkjobben å da holder det mye bedre enn om en lakkerer gjør dette! da med deg felgene innom verkstedet deren i en pushup så ordner de det der sikkert enda billigere! (kjempe karer som jobber der)

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Fått på no lakk på bilen da, Maria?:)

 

 

Dårlig med lakk enda ja.. heh... Mye anna som skjer med flytte planer her. Har enda ikke vært i kontakt med noen ny lakkerer.. kanskje jeg er traumatisert fra den forrige? :blah:

 

Hvor i Trondheim bor du forresten?

på byåsen om det sier deg noe...:)

 

thyfire: om du skal lakkere de felga så polerer du det som skal være blankt først. så leverer du felga på teknolakk å får de pulverlakkert! de tar 1000 kroner for lakkjobben å da holder det mye bedre enn om en lakkerer gjør dette! da med deg felgene innom verkstedet deren i en pushup så ordner de det der sikkert enda billigere! (kjempe karer som jobber der)

 

Haha.. pushup.. hah..:blah: skal se hva jeg gjør me felga...

 

akkurat nå så har jeg nettopp bytta belte i bilen (takk til Mrdanger for det forresten :)) grunnen til at jeg bytta er for at jeg har en "plagsom" hund som tydligvis var glad i alt som var i bilen, bla. wonderbaum, terninger, belteputa og belte... så borte var det :( men belte er no helt igjen nå da :) har fått i bur til rakkar'n nå ;)

 

Bilde018.jpg

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på byåsen om det sier deg noe...:)

Ja, vet hvor det er... ;) Er du noe særlig på Singsaker eller på østsiden av byn?

 

akkurat nå så har jeg nettopp bytta belte i bilen (takk til Mrdanger for det forresten :)) grunnen til at jeg bytta er for at jeg har en "plagsom" hund som tydligvis var glad i alt som var i bilen, bla. wonderbaum, terninger, belteputa og belte... så borte var det :( men belte er no helt igjen nå da :) har fått i bur til rakkar'n nå ;)

Hehe... En søt hund med stor appetitt! Bra du fikk skiftet det ihvertfall. Hva skjer med overraskelsen da?! *Venter spent*

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Trenger ikke å ha bremser for å kjøre fremover heller, men det er jævlig greit når man skal stoppe.. ;)

 

 

Kjører du uten senterringer vil jeg tro at du har en del vibrasjoner..?

 

dette er feil,er skruene/muttrene som sentrerer felgene,ikke senterringene.Har kjørt i 2 sesonger med dette selv etter råd fra folk som kan dette. De er mest til og sentrere når man skal montere.Da er det veldig kjekt å ha de :)

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekt å ha sentering shø! :op: blir en del vibber uten, og var det er jo ikke helt bra.

 

Men skal uansett montere og rulle litt med de i morgen før vinterdekka kommer på.. sukk, kort sesong for de hjulene..

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekt å ha sentering shø! :op: blir en del vibber uten, og var det er jo ikke helt bra.

 

Men skal uansett montere og rulle litt med de i morgen før vinterdekka kommer på.. sukk, kort sesong for de hjulene..

Da må vi få se noen bilder.. :) Fått lakket de nå?

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår