Gå til innhold

Thyfire: VW Scirocco ~ Prosjekt Rocco

Ranger emnet


Thyfire

Anbefalte innlegg

  • Svar 513
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så du nevnte fjærbeinslager...Du får tyskprodusert(sikkert original) for et par-tre hundre lapper på selveste Biltema, det burde funke bra. Regner med de er å få kjøpt enda...

 

Biltema: kvalitet og trygghet! (som reklamen sier).

 

De snille folkene på Handebo&sortvik skaffer to nye fjerbeinslager til meg på dagen de, var ikke så dyre heller :) Så nå ligger Rocco'n som støpt på veien, må bare få kuttet ut litt plast fra innerskjermen for å få den litt mer ned (20 mm)

 

Ellers så har jeg vært på Roadtripp å besøkt selveste Big wheels i Kristiansund og fått meg Felger og dekk :D We like "spons" :thumb haha :)

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående motor til Rocco'n, så står det en Vento VR6 som er taka på skroten på Verdal'n:hello:

Vet ikke om det passer, men d hadde jo vært morsomt!:D (les: Skummelt)

[o]'90 Opel Omega 2.0i

[o]'90 Opel Omega 3000 24v

[o]'96 Opel Vectra 1.7TD

[x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs)

[x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder kommer :) Men de skal egentli lakkes først, så er kanskje ikke de mest spennende felgene akkurat nå da blah

 

Blir nok en 1,8 16v KR motor ved motorbytte.. Enklere å få godkjent det, pluss at det passer ganske rett inn :)

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående motor til Rocco'n, så står det en Vento VR6 som er taka på skroten på Verdal'n:hello:

Vet ikke om det passer, men d hadde jo vært morsomt!:D (les: Skummelt)

 

VR6 motor gir vektfordeling ca 70/30 dvs ikke akkurat sportsbilaktig!

ville heller kjørt G60!

 

Blir bra ny Thyfire! fått gjort masse siden sist jeg var her! stå på! detta går mot gull;)

- 91' Mercedes 190E 2.0

- 93' VW Passat 1.9TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

 

Bilen er forresten senka nå for de som ikke har fått med seg det ;) Lakk er plukka ut og bilen blir nå klargjort for lakkering. Listene skal av også og felgenes skal lakkeres.

 

TAKK TIL BIG-WHEELS.NO for felger (7,5x16") og snart dekk ;) (215/40, right?) :D

Felgene ser sånn her ut pr.dagsdato.

Bilde015.jpg

 

Gleder meg til å få litt mer skikk på bila mi <3

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår