Omegamannen Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Det var pene stoler i den:) blir sikkert dødsfett i familie tralla :) Motoren ser jo komplet ut og fin den!:) digg og ha lit reserve deler:) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Det var pene stoler i den:) blir sikkert dødsfett i familie tralla :)Motoren ser jo komplet ut og fin den!:) digg og ha lit reserve deler:) Fin bil da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Fin bil da :) Fin bil ja!spør du meg er dette noe av den barskeste jeg har sett:)!!! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Fin bil ja!spør du meg er dette noe av den barskeste jeg har sett:)!!! Spurte ikke deg :P Omega er fin bil bare du slipper Rette hjulbuer bak, og standard Lotusstyling... Derfor er dette et fint prosjekt :) Og setter også pris på at han hjelper meg med å kopiere stylinga :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo12 Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Skjer ikke noe med denna bilen lenger eller ossen er det ligger ann? :deng Siter Han fra åsen X'er: - 2001 Polo, (taket og vraket) - NSR 125 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyromaniac Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Tror nok at han har litt å henge fingrene i for tida. Han har blandt annet hjulpet meg en del med bilen i dett siste. Regner med at det skjer ting veldig snart, men det kan han vel si litt om selv. Siter onfiredevi -95 Honda Civic MA8 1.4i onfiredevi Nye felger og en del ny styling kommer snart. "Grunnen til at menn liker damer i lakk og lær, er fordi det lukter ny bil!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 heh.. joda, har fått ut gamlemotoren nå. Så nå holder jeg på å lage bukker som jeg kan sette på bilen slik at jeg kan vri karossen. Da er det mye lettere å jobbe. Også planlegger jeg velteburet. Det blir noen meter rør ut av dette.. neste 15 - 18 m sånn grovt regnet... :D En annen ting er jo at jeg har familiemega'n som det er litt jobb med. Holder på å lage hjulbuer til den også.. Har byttet alle foringer på bilen, satt på senkesett 65/35mm, eksos m.m.. Bilder kommer når jeg har noe tøft å vise frem!:D Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo12 Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 En annen ting er jo at jeg har familiemega'n som det er litt jobb med. Holder på å lage hjulbuer til den også.. Har byttet alle foringer på bilen, satt på senkesett 65/35mm, eksos m.m.. Bilder kommer når jeg har noe tøft å vise frem!:D hehe, godt å høre at du ikke har lagt opp da. Ligger mange timer bak hjulbuene på "familiemega'n" el? Gjør jo sinnsykt mye med hjulbuer på den bilen. Men får vente i spenning til du har noe å vise frem igjen da :P Siter Han fra åsen X'er: - 2001 Polo, (taket og vraket) - NSR 125 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Nå må jeg si jeg er virkligt spent på familie børsa:)har gledet meg en stund til og se den nå :)! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Gjør noe med Baklyktene, LA spoilern OG Fangern være, da har du en FET nok bil ;) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 bare slapp av.. Jeg skal sette på Irmscher baklykter på den. Fangeren har jeg allerede solgt. Da må jeg lage ny selv.. oi! Så leit!:) Her er forresten et bilde av familiemega'n.. Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Blei bra med felga over på familie tralla ;)bilde av intriør på den nå? Pent bilde, men du kunne gjerne tatt et litt nærmere ;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 har kappa den i biter idag, så det blir ikke bilder av den før den er ferdig..!:D Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Fyfaen for noen pene bilder! :) Bilen ble kjempe pen!!!!:respect Gleder meg enormt til du har har byggd om og bredda denne også. Hvor mye skal du ha for og bredde en Omega a? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Takk Jeg har fått flere henvendelser i det siste, men har et problem med plass å stå.. Men jeg ville tippe at det blir nok en.. hm.. må tenke på det.. :D Familiemega'n blir ikke så vulgær i breddingen som prosjektet.. Har laget maler og liknende idag. Den ser latterlig dum ut nå.. har kappet opp så langt som jeg må og bilen virker HØY bak.. hehe.. Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg