Gå til innhold

Tragisk: "Proft" bilfirma reklamerer for en IS...

Ranger emnet


thklinge

Anbefalte innlegg

når man skal kjøpe dyre ting som biler og ha lån og lignende så går man ikke inn for flashy sider men heller litt kjedelige "grå" og oversiktlige sider hos kjente seriøse aktører...men det viktigste er ikke internett siden men heller rykte, hvor lenge firmaet har vært etablert, seriøsitet men internett sidene og de ansatte osv. gir deg intrykk av seriøsiteten...ett godt produkt selger seg selv uten flashy, fancy reklame...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"EKTE LEXUS BAKLYKER", tanken bak det er vel at det finnes 1000 forskjellige firmaer som lager wannabe lexus lykter, og selgern vil komme fram med at lexus er de som har orginalen.

 

Men det kunne godt ha vært mere informasjon om bilen., men står jo at det er mere informasjon om bilen på nippon.no, og det kan også være for å få folk inn på hjemmesiden for å se flere biler som er til salgs som kanskje faller i smak i stede for den Is'en

 

 

Come on! Det er en LEXUS! Om man må fortelle kunden at det står LEXUS baklykter på en LEXUS så er det vel gjerne støttekontakten man skal prate til, ikke fyrn med signalrød styrthjelm.

 

Og forøvrig, på internettsidene kan du få vite at fyrn som driver greia ble født på stiftelsen i Trondheim i 1968, og at han har trimmet en moped fra 2 til 5 hester...

Hadde kanskje vært greiere å forklare hva firmaet står for og driver med under "Om". Ellers så tror jeg norsklæreren min hadde satt mindre pris på setninger som ender med fire utropstegn.

 

 

Det er godt mulig dette firmaet er seriøse, skaffer bra biler og yter god service, men jeg synes ikke at måten de framtrer på internett er bra.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jo ikke nippon de billigste bil prisene heller, så det er merklig at de klarer å få solgt bilene i det hele tatt..Se på Honda Civicene f.eks., Orginal Vti til 160k bla.a

ligger på rundt 90k til vanlig, og den var ikke 100% strøken heller!(ja jeg har vært å sett på den)

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk denne Lexusen på AutoDB:

 

Lexus IS 200

 

Det står:

 

Strøken Lexus IS200 med original navigasjon m/fullfarge display! 6-trinns manuell girkasse, automatisk klima, EKTE LEXUS BAKLYS SELVSAGT!!! 155 hk fordelt på 6 sylindere spinner deilig!

Se og les mer om bilen på www.nippon.no!

 

 

 

"EKTE LEXUS BAKLYS SELVSAGT!!!" <-- Hallo?

 

Jeg hadde forstått at en 14åring hadde skrevet der der om Lexusen til pappa, men et firma som skal senge et produkt til 210.000.- burde absolutt latt være.

 

Forøvrig hadde jeg foretrukket at forrige eier av en bil jeg kjøper ikke spinner deilig, men kjører pent og ordentlig slik at bilen er i god stand...

 

 

 

Hvorfor i helvete bry seg? Hadde forstått at en 14 åring hadde brydd seg, men ellers får vell folk skrive som de vil, og prøve og selge sine biler uten at andre legger seg opp i det:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke helt hva man kan si om nippon, jeg har ikke handla med han. det var han som trakk i trådene for import av den "boomex" civicen som var på forsiden av max power bladet.. og det ser jo ut til at det virka.

Eieren selv som stod for det meste der gitt, men fikk vel noe hjelp av nippon med fraktløsning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Come on! Det er en LEXUS! Om man må fortelle kunden at det står LEXUS baklykter på en LEXUS så er det vel gjerne støttekontakten man skal prate til, ikke fyrn med signalrød styrthjelm.

 

hehehe, bra sagt!:)

 

Ja skjønner at du irriterer deg, kan vel si meg enig at den annonsen ikke hører hjemme hos en seriøs bilselger.

Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters.

 

Privat : 96 Volvo 850 T5

Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver.

Garasjen: 91 Volvo 245 230FT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...
Nå har jo ikke nippon de billigste bil prisene heller, så det er merklig at de klarer å få solgt bilene i det hele tatt..Se på Honda Civicene f.eks., Orginal Vti til 160k bla.a

ligger på rundt 90k til vanlig, og den var ikke 100% strøken heller!(ja jeg har vært å sett på den)

 

Burde lage de et nytt slagord.

 

Nippon.no

- "tar lettlurte nordmenn ved nesen"

- "vi har tjent penger på din naivitet i årevis"

- "hvordan selge bil dyrt og bli rik på det"

- "fordi nordmenn kjøper hva som helst, bare det er dyrt nok"

- "fordi det er kult å betale mer enn du bør"

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår