Gå til innhold

Sleng ut bilder av din veteran:)

Ranger emnet


Olsen_nissan

Anbefalte innlegg

Den er bakhjulsdrevet med motoren bak - radiatoren framme (vannavkjølt) og jeg tror det går 17 liter kjølevann på den.

 

1200 cc motor på 54 hk eller noe slikt så det er ingen racer akkurat.

(Trenger justering av forgasser/tenning/osv).

 

Bagasjelokket (eller panseret siden det er foran på bilen) åpnes sideveis, tippes mot venstre... Merkelige greier.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært en coupé, altså Garde eller Rapid, hadde jeg vært interessert i å bytte med min Lada 2105. Var å så på en slik i Fredrikstad i påsken, men jeg synes 16000 kroner var for drøyt for en bil som trenger hellakkering for å bli så fin jeg vil ha den. Har en annen Rapid på hånd også, denne til overkommelige 2500 kroner. Men det trengs bytte av ytterkanaler, lakkering og motorbytte (toppakning har gått, stått i to år etter dette med vann i olja ;/

 

Slik ser den ut, rak og fin i karosseriet men rusten i kanaler som sagt:

 

DSC0073.jpg

 

DSC0072.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har problemer med borettslaget og sinte naboer, - altfor mange biler og ingen lagringsplass...

 

Derfor selger jeg endel av bilene mine og nå er det LADAN'n sin tur.

 

Originalbil fra 1976, temmelig rustfri og i ok stand. KUN kjørt 88.000 km.

Dårlige setetrekk.

 

HBO 10.000,- - står også avertert andre steder..

 

994 664 84

 

250_5093.jpg

 

252_5201.jpg

 

251_5198.jpg

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ligger på Autodb igjen nå.

Faren er selvfølgelig at det blir en nr2 bil, eller en arbeidsbil. Lada har jo aldri vært et merke som pengefolk kjører, og jeg er litt redd for at den skal bli brukt som arbeidsbil eller går en skummel framtid i møte hos noen som ikke har følelse for slike biler. Det er kun en håndfull av oss som synes dette er morsomt, - og da ser jeg jo helst at den havner hos en av dem.

Det er ikke at jeg angrer på kjøpet, bilen var dårlig eller ikke har råd til å ha den, men har fått halve borettslaget på nakken fordi det alltid står en eller flere biler uten skilt hos oss.

Dessuten leier jeg plass til noen biler andre steder (som etterhvert blir en passelig utgift hver måned). ....også har jeg vel pr i dag 8 biler....og det er nok...

Jeg fikk brev fra borettslaget før jeg hentet bilen og allerede på turen opp til Røros var det klart at jeg kom til å selge den igjen. Også ville jeg ikke gå fra handelen ettersom jeg allerede hadde avtalt med selgeren at jeg skulle ha bilen. Slikt synes jeg er usselt selv om mange nok ville ha gjort det.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår