Gå til innhold

Sleng ut bilder av din veteran:)

Ranger emnet


Olsen_nissan

Anbefalte innlegg

"nyeste" i stallen ;)

 

75 Opel Ascona 1.6S Automatic

 

AsconaA014.jpg

 

AsconaA013.jpg

 

AsconaA010.jpg

 

Ligger 2 9x13 og 2 8.5x13 Skrudde Revolution 4-spoke i garasjen og venter på 195\45 dekk, og jeg venter på 80\70 senk ;) Har en 2.2 og et sett webere liggende og, pluss en getrag 240 gasse :)

 

Hvis noen har de runde speila som kom på disse, og den grillen med kromstripe i midten og høyre hjulbuelist foran og et kromma tanklokk MED nøkkel, så skrik ut! :pray

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Saab 96 v4 1972 modell.

 

Er sonett felger og 2" simons på nå. Men skal prøve å få tak i en Weber 32/36. Har en Solex (sopex) dobbelport liggende, men den har satt seg fast i ett av spjellene, så tviler jeg får den til å funke... Har tatt av kapslene nå, ser mye tøffere ut, får litt av den rally-looken.

 

Har også lyst på en bøtte-stol på fører plassen, men det blir ikke med en gang, må spare litt først;)

 

Andreas:)

 

Edit: Her er bildet;)

Andreas

Stolt eier av en Saab 96 v4-72

Hm... vinterbil sa du? Ja, kanskje det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"nyeste" i stallen ;)

 

75 Opel Ascona 1.6S Automatic

 

AsconaA014.jpg

 

AsconaA013.jpg

 

AsconaA010.jpg

 

Ligger 2 9x13 og 2 8.5x13 Skrudde Revolution 4-spoke i garasjen og venter på 195\45 dekk, og jeg venter på 80\70 senk ;) Har en 2.2 og et sett webere liggende og, pluss en getrag 240 gasse :)

 

Hvis noen har de runde speila som kom på disse, og den grillen med kromstripe i midten og høyre hjulbuelist foran og et kromma tanklokk MED nøkkel, så skrik ut! :pray

 

 

Kjempe morsomt og se en såpass orginal og fin og velholdt gammel Ascona, er ikke mange igjen av disse, for dette var jo skjefs rånebiler og ungdoms biler på mitten av 80 tallet, de fleste er vel herjet istykker og høggd for lengst. Kjempe artig og se !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår