Gå til innhold

Sleng ut bilder av din veteran:)

Ranger emnet


Olsen_nissan

Anbefalte innlegg

Her er min Neckar Jagst 2 1965-modell. (Tyskprodusert Fiat 600). Bilen kjøpte jeg i 1999 da jeg var 14 år gammel. Kommer ganske sikkert til å ha den livet ut. Den har en ganske spesiell historie, da den faktisk stod lagret utendørs fra 1983 til 1999. Og den er ikke omlakkert! 16 år under åpen himmel gjorde at den var dekket av grønske og mose, men under dette var faktisk lakken brukbar! Men det krevdes likevel noe sveisejobb, bremser, girkasse med mer.S5030027.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ettermontert belter i den, sikkert på 70-tallet en gang (bare foran). Det er lagt et pledd i framsetet og beltene lå under der. Ikke er dem spesielt behagelige å bruke heller, det er jo ikke rullebelter. En må strekke seg skikkelig for å nå knapper og brytere. Det er jo litt paradoksalt at en bare kan skru ut dem og unngå bøter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elsker veteraner :D men er det lov til å sette opp prosjektråder på subforumet her? siden prosjektforumet er fyllt med 1999 supraer og bmw'er og mister fort veteranene .. ><

 

neckaren var unik! :)

Hei du. Jeg skal prøve å besvare dette på en saklig måte da jeg selv har ymse veteranbiler. :)

 

I utgangspunktet bør jo folk bruke merkeforumene her. Legger alle veteranbilene sine her, prosjektbilene sine i prosjektforumet og amcarfolket sine i amcar-forumet begynner hensikten å bli borte.

 

Har sitti og grublet på dette i noen minutter og har kommet frem til dette:

Mange legger jo ut biltrådene sine i signaturen. Det er én måte å gjøre det på, men ikke alle HAR signatur, og andre igjen velger å skru av visning av andres signaturer..

 

Enten kan folk legge ut en link til bilen sin sammen med bilde av bilen sin i denne tråden eller kan vi lage en (sticky?) tråd her som inneholder lenker som peker til alle aktuelle veteranbiltråder sortert under merkeforumene..

 

Enda en variant er å ha en merketråd her for ulike bilmerker. F.eks har jeg nettopp splittet ut masse Lada-poster fra en Skoda-tråd her som en helt ny tråd. Den kalte jeg for ordens skyld for "Vi i Lada" i mangel av noe bedre.

 

Hva mener veteranfolket? :confused:

 

NB!! Svar i den andre tråden da DETTE er en bildetråd! På forhånd takk. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår