Gå til innhold

Volvo 200-serie med ordentlig motor :)

Ranger emnet


Jonte

Anbefalte innlegg

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal man ha grom 6`er lyd i volvo`n, så må det bli volvo sin 6`er, ikke den den derre tyske nazi-maskina der... Devil

 

Den 6sylindra motoren som Renault har vært med på å lage. Den er ikke akkurat helt råå :) Jeg har kjørt en bil med den motoren mange ganger, og det er en jævla møkkamotor.. 6erene til BMW er jo flotte greier..

 

Kult at man mikser litt med forskjellige merker.. Se f.eks på den E30 M3'n som får T6 motor nå.. Kult

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo sin renault motor.. virkelig noe og skryte av! bullshit

 

REKKE-6'ern til Volvo kommer faen ikke fra Rønnå... Det er de gamle V6'erne det...! Her er det snakk om rekke-6 sant... Og da tenker vi Volvo-folk på den som sitter i 960...;) Den er forresten laget i samarbeid mellom Volvo og Porsche så den er gulle god..;) yodude

Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å gå HELT off-topic: tøffeste bygget jeg har sett, er trabant med V8...

 

EDIT: HELT leif, her er link http://www.hotrodphotos.co.uk/Wayne'sTrabant.htm

 

FY FAN! så rått :D :D

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange rare svar her inne ja.men volvo sine B2x-B2xx.er ikke noko serlige motore.ikke tåler di masse heller.men klart om man setter i ein del smidde deler så funke dei jo men BMW sine motorer som er litt nyere rundt 90 er kanon gode og veldi raske då.men rekner med de er mange her som ikke liker annet enn volvo.er litt trangsynte mange men volvo sine motorer er som sakt ikke dei beste.trege og gammeldagse er dei egentlig.men men.chevy V8 er tingen det funker i 240en.legger vertfall røyk på alle gir då.å de er godt nokk for meg det.hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår