Gå til innhold

Ma Audio 12"

Ranger emnet


Zievert

Anbefalte innlegg

Kjører 2 slike i taunusn min, og jeg kan anbefale elementene på d sterkeste!! Spiller som bare faen!! Lyd & Bilde hadde en test på elementet i fjor, fikk 9++ i karakter av 10 mulige poeng. Sier jo litt da!!!!:D :D batman

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MA12XE

 

 

 

Features

Chrome Plated Stamped Steel Basket

2” Butyl Rubber Surround

Non-Pressed Paper Cone

Patented Thermo-Cooling Motor Structure

2” Hi-Temp Kapton Voice Coil Structure

Rubber Sealant Gasket

Chrome Plated Push Terminals

Strontium Magnet Structure

 

 

350W Rms

700W Max

Dual 4-Ohm Voice Coils

150 oz. Double Stacked Magnet

Sensitivity: 86.8 dB @ 1w/1m

Mounting Depth: 6 .5”

Optimum Vented Box: 2.25 Cu. Ft.

Port Size: 2- 3” (d) x 14.35” (l)

Optimum Sealed Box: 1.25 – 1.8 Cu. Ft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg drar til lillehammer i moren tilig (russetreff) så jeg rekker ikke finne ut hva jeg prøvde den på, spør nox eller mwb de har to forskjellige forsterke som jeg har prøvd den på, og de klarte den helt greit, men burde nokk ha litt heftigere saker hvis du skal få skikkelig trøkk ja... har hørt orntlig på mwb sin forsterker, men tror den spilte bedre med den...

 

du kunne ringt meg på tlf 993 55 999 hadde det ikke vert for at jeg ikke vet hvor mobile er:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.amerikanskebildeler.no/ebutikk/product_info.php?cPath=1_4&products_id=91 er dette samme dritt subben??? så er den ikke å anbefale har hatt to 15" slik og de tåler ikke en dritt!!!!!!

97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS"

X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den tåler ikke no? bullshit

jeg og Zievert har hatt hver vår siden august, og spesielt min er spilt extremt mye med. Den er like god som ny. (bortsett fra at den er innspillt)

Zievert sin sub spilte vi på en PA forsterker som ga 2200 w ved 2 ohm som denne basseren kjører på.. det rista kan du si..

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AUGU: ehhh... jeg har en 2 år gammal dx 12 som spiller like bra som en ny en. Har ikke erfaring med 15 tommerne men tolverne har jeg bare hørt bra ting om. PS. subben min har blitt til de grader hardt spilt uten å ta skade av det.

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår