Gå til innhold

AUGU

Bruker
  • Innholdsteller

    245
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om AUGU

  • Bursdag 09/21/1984

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    pompe
  • Biltype (eks Audi)
    Mercedes Benz
  • Fylke
    nordland

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    narvik

AUGU's Achievements

  1. Noen som har løst problemet? Har samme på min 87mod 2l
  2. Som topic sier. Kan noen prøve å lakke taket matt svart? Tenker ikke på A og B stolpene eller dørene, tenker kunn taket og C stolpen.
  3. Einar - Siden jeg bruker de på w210 må jeg ha 300E akslinger med spor for å feste abs ringene, skulle helst hatt 2000mod E200kompressor akslinger da de er akkurat samme men med abs ringer. Men ja fikk ny her om dagen, men er fortsatt på utkikk etter flere da det er forbruks vare! diesel_dyret- beklager tregt svar, men er ikke så ofte her inne. Eksos manifoldn er selvlaget, da det ikke er å oppdrive ferdig laget. Send meg en mail på stianaugu@gmail.com visst du lurer på noe, da får du kjappere svar:)
  4. koblet en progressiv btr i serie på retur slangen fra fuel railn. Slik at den orginale holder grunn trykk, men med en gang den progressive får lade trykk så justerer den opp bensin trykket etter turbo trykket. Dysene er orginalt 210cc:) de holder ikke langt(maxa de ut på 0.3bar turbo trykk og 5 bar bensin trykk. Jeg hadde 300cc dyse, når jeg kjørte med progressiv btr. Ble litt feit uten turbo trykk, men det funket bra nokk. Kjører med datasprut, 570cc dyse, t3/4 osv osv:), å bilen går betraktelig bedre nå på 0.6 en hva den gjorde uten datasprut på 0.9. Jeg hadde en orginal lancer evo7 intercooler plassert fremfor radiatoren og ac registret. får akkurat 2 90 gradere under frontlyktene. har nå en litt mindre i samme tykkelse der. Her har du noen bilder Og ett av selve bilen:) Bilen har forøvri stått i snart 2 måneder pga driv aksel havari:)
  5. jepp. bare skru ut umbrakoskruen å skaff en kobling som passer der var vel m12x1.5. Hvor tok du olje til olje kjøler og hvor kjører du returen fra den? Kjørte selv turbo på en orginal slik motor i begynnelsen. Monterte en progressiv btr og litt større dyser, ladda på det meste 0.8 å det funket kanon...
  6. står en plugg i blokka under eksos manifolden, der kan du få ta olja til turbo. Hva slags turbo bygge er det du driver med? Info?
  7. A cab W sedan V sedan lang S stasjosn vogn C coupe Selv om alle chassis nr begynner med wdb201,wdb123,wdb124,wdb202,wdb210 osv. Men det er jo selfølgelig opp til hver enkelt hva man vill kalle det, jeg kaller det feks w140 selv om det kan være en c140 v140 eller w140.
  8. har bare ett dårlig bilde av den. Er potta til venstre på bilde her.
  9. Som topic sier. Har en helt ny magnaflow potte liggende, potten er rund, 3toms inn og ut å 18tommer lang. Passer perfekt for tverstilt montering bak på volvo 240 og 740. Bud ønskes, skal bort da jeg ikke har bruk for den
  10. sleng ut bilde. er Kansje en kompis som er intresssert:)
  11. Dette blir vinter bil og bruks bil:) Skal senke den litt mere fremme ja samt montere turbo selfølgelig:), men er usikker på farge valget derfor trenger jeg å få photoshoppa den. Usikker på hvor mye effekt det kan være men kjører 0.7 i lade trykk, vill tippe kansje 220-240 hk å MASSE dreiemoment(momente jeg merket det mest på) Nå med 235 pigg fri dekkene så får jeg ikke grep i 1 gir, med en gang ladetrykket kommer på fult på ca 3800rpm så er det bare spinning:) Clutchen slurer også i 3gir og oppover, så får spec i USA til å lage meg carbon lammell med custom made trykk plate:) Så til våren så blir det 1bar ladetrykk, det ser jeg virkelig frem til.
  12. Som topic sier. Kan noen prøve å modde denne volvoen orange. Tenker da på alt utenom sidelister,spoiler,panser og det øverste av front fangeren. Gjerne prøv å modde senter på felgene svart:)gjerne senke den litt mere fremme også. Takker visst noen tar seg tiden til det, må vite hva slags farge jeg skal ha på vinterbilen.
  13. Sette i større motor *(300e/300-24v) Eller konvertere til turbo.
  14. Har gasser turbo, og en ombygd fordeler som skal forskyve tenninga. Skal jeg bruke en el bensin pumpe beregnet på forgasser? Hvor burde jeg montere den? Og monterer jeg bensin trykks regulatoren på returen fra forgasseren? slik at den struper ved trykk? Takk for infoen:)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår