Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Du vet han går jo fram og tilbake fra Skien på jobb , så han er vel en smule utslitt når han kommer hjem fra jobb-...frantzenicon%20(14).gif

 

han er jo ikke ansatt da.. OG han har kaaanskje annet og bedrive tia med nå.. OG han går jo ikke te jobb da.. HAN kjører bil selv:uhhmmwhat?:

- Volvo 240 GLE (turbo prosjekt)

(-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni!

 

lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette noe å kjøpe? AutoDB.no

 

Skeptisk dete kommer sansynligvis i fra ss autochrom i usa ,,, rein møkk sjekk div forum Super cheap Ebay turbos... WTF? - Snap-Off Racing™ Forums

 

en kompiss kjøpte en polert rustfri manifold i fra dem , turboen rammlet av :) det er for tynt materialer i røren,, som sagt sjekk div forum ikke bra omtale av turbo og div:blah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mange som får det bra til med billige kina turboer aka "ebay turboer" men det er klart det kommer ann på hva du gjør det til selv. Jeg for min del hadde laget noen stag til å støtte opp turboen enten manifoilden var laga der eller der.

 

14000 var jo ikke akuratt røveri heller da, løp å kjøp karer. Det der er det hk potensial i :)

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpe deg Toyota da, så slipper du detta med å dra igang biler...jj%20(2).gif

Tro det eller ei men jeg har kjøpt meg en nyere Blazer med et kjempebra batteri:usa: Kanke ha sStarlett jeg hva skulle naboene tro:uhhmmwhat?:

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro det eller ei men jeg har kjøpt meg en nyere Blazer med et kjempebra batteri:usa: Kanke ha sStarlett jeg hva skulle naboene tro:uhhmmwhat?:

 

De ville kanskje tro du hadde begynt å bli normal og ville bli endel av samfunnet der ute på landsbygda...:hide

 

Menne når er det sånn treff på Brokelandsheia...

I morgen?? update%20(10).gif

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ville kanskje tro du hadde begynt å bli normal og ville bli endel av samfunnet der ute på landsbygda...:hide

 

Menne når er det sånn treff på Brokelandsheia...

I morgen?? update%20(10).gif

Ja det tror jeg du har rett i,det var ikke så mange her de siste gangene før hjul, men jeg tror ganske sikkert det er imorgen.

 

En del av samfunnet på landsbøgda?? det er jeg vel, jeg har FK kaps og traktor med kjettinger fra Tellefsdal, SÅ det så:uhhmmwhat?:

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår