Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hei

 

Tenkte jeg skule stille deg et spörsmål i og med at du er en av amcar guruene på diverse forumer ;)

 

Tenkte jeg snart skule hive neddi en chevy 350SB motor å th700 eller th350 kasse i 240`n min og lurte på om du vet om noen side der de tar for seg overhaling av hovedsakelig automat girkasser til bakhjulstrekk amcar, har ikke så alt for god rede på automat kasser i utgangspunktet i og med at jeg nesten ikke har drevet noe med det men jeg er VELDIG interesert i og läre om dette! (tenker på og overhale både motor å automat kassa söl så trenger en veileder) hadde også vert fint om du viste om noe lignende ang. overhaling av Mopar kasser motorer!

 

Og hva er det dere gjör når dere "prepper" ei automat kasse? Er det bare at dere legger inn forsterka lamell pakker og endrer olje trykk?

 

Håper på svar selv om du sikkert motar ca. 1000 spörsmål om alt mulig hver dag:P

 

Mvh Ö.B-Racing

 

Her gutter...

Har dere noen glupe web adresser...?

 

Hadde jeg vært han her så hadde jeg brukt en th350 da den er lett å fikse på...kan nesten fikses på uten noen oppskrift, men det finnes vel bøker å få tak i også...??

 

Når vi prepper kassa, så er detr enkleste å kjøpe ett "Shift kit"

Fås i flere utgaver og "hardhets grad"...

 

Noe som kan være morsomt om en VIL gire...er å kjøpe seg ett "manuelt ventilhus", dette kan også fås reversert, så en har 1 giret framover...Dette er da SKIKKELIG "sekvensiell kasse" :D som jeg så en luring hadde skrevet på sin firebird...

 

Flere gode råd til Volvomannen:wonder:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår