Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

fått med meg att det er kjøring på rødmyr til søndagen men er det noe mer som skjer i grenland denna helja:wonder:

 

er en gjeng som skal på vannet og lage film da.. ut og hoppe og sprette litt i overkant av 150km

 

båtsesongen kommer til og vare hele året :D må trene føre jeg stiller i mitt første offshore løp

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

 

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jess...:hellothere:

 

MERKELIG at jeg å broderen LEVER da siden det ALDRI har vært BB fjærer mere enn EN DAG på den sorte impalan...Den ble 3 tommer høyre med de møkkafjærene, så de ble dratt ut derfra tvert dagen etter de ble montert...:angry:

 

15 år med å lever i Sitat: "DIREKTE LIVSFARE"....

 

merkelig at en har overlevd...:D:D:D

 

Likevel livsfarlige kjøreegenskaper i den øsa spørr du meg fronten er jo som ei vippe på lekeplassen når d gasses...

 

Inn med BB fjærer den skal da være HØY forand for 60talls stuk...

Er den for høy ja da har noen soppa feil fjærer men er de stive nok er det da bare og kappe en runde eller no...

 

Ja med de historiene vi har overlevd så er det vel utrolig ja.

 

Du får ringe eller stikke innom en dag så får vi skravla litt.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh, ikkesant? Nydelig liten tass det der ;)

Skal du ut å hoppe med katta? var det ikke noe motor greier med den? Og blir det turbin??? -sssii JJJJAAAAAAA!!!!! :):)

 

seff skal jeg ut å hoppe med katta :D har jo hele 2stk xr2 og 1stk 2,5efi så nå blir det liv i fjorden her.. aldri mer krise, bare og bytte powerhead'ne når de skjærer seg så er jeg på vannet igjen etter 30min

 

det turbin greiene er bare og gi opp.. når jeg ikke greier og få tak i ett koblingssjema til motoren så klarer jeg hvertfall ikke å få montert den i en båt og lage filter som tar vekk saltvann osv.. satser heller på en liten godt trimma 90hk og være med i offshore VM til sommern.. skulle gjerne satsa på klassen over men har desverre ikke råd til større båt i vinter

 

men vil tru det går mer enn bra nok med ca 300hk på den lille båten der :D logga jo 84knop med 200hk+

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

 

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yea! Nå snakker vi rått stuk Bead :D

 

Liker den vite der veldig godt...

Gleder meg til å ut å sladde med den...

 

Skal bare få den gjennom EU, så slanger jeg vel en 454 i den...

 

Har jo fått en hel flokk motorer her nå...:wonder:

 

DA kan dere få "litt" rett i at den blir tung i nesa...:win

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår