Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Gobil til salu....:win

 

-67 chevelle street,,stripp

 

Annonsen inlaggd av Staffan i Västernorrland

 

Beskrivning: Komplett eller rullande. Besiktad och godkänd av

svensk bilprovning. besiktad Maj i år.

Allt inskrivet i papprena...

Boxad ram, inflyttat, fyrlink, 31 ¤ 16´5 däck, båge,plast rutor,huv.kofångare.skärmar,baklucka..1540kg med 120kilo förare....motorn eller lådan kan säljas för sig,motor 16 st repor 120,000kr låda 26,000 med A1 turbin...

strange, mosier, Qa1, wildwood,crate GM 720r delux 572cui Motor, turbo action 400, transbrake...mm

Bilen har gått med lite gas: 1,28 60feet

5,80 201m 202km/h

. 9.01 402m 239km/h

 

Transbrake är ej använd så tiderna är med raggarstart.

Allt på bilen är helt nytt ink motor och låda. För mycket att lista så ring för mer info ( Inga byten bara pengar)ev 7,50 race chasie.

 

Pris: 300 000 Komplett

135 000 Rullande

 

 

20070925061519.jpg

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja leketøy må vi alle ha ,,, har en jeg å riktig nok gammel men go:pimp hagearbeid5-05.jpg

hagearbeid3-05-1.jpg

 

 

hehe :D laga deg skikkelig høl sist der :D

 

jada...

Greia var at jeg kjørte forbi en kompis som ganske nylig har handlet denna caten...

Siden jag snakket med ham på tlf for annet så slengte jeg ut om ikke den maskin kunne stå på tomta mi noen dager..

 

Å det var ikke nei i hans munn, så da ble den levert i går...

 

hadde jo ingen graveplaner egentlig... men en avløpskum fra huset "BURDE" vært sjekket... siden min bestefar gjorde det med javne mellomrom, å nå viste vi det var 13-14 år siden sist liksom... Dette ble gjort på formiddagen, div felger og annet ble lakket i mellomtiden, MEN tror dere ikke den maskin hadde godt nesten 10 timer på telleren i dag da???

 

Jeg, Broderen(BB454), Tore turbo og fruen var inni der å tukla og gravde og STOR gliste alle sammen... :D:D

 

Kjempe fornæyd med funksjon og styrke på denna lille maskinen...:thumb

 

Selv busker med diger klump på under... rett opp!:D:D:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det før eller etter du er klar med Camaro'n at du starter på den?

 

HALLLOOOOOOOOOO... NÅ lukta det litt mobbing her....:bambam:

 

Camaron først...

 

Neste uke er avsatt til idiot jobbing for å få unna div jobber...Så skal den ¤&%#&"%¤% GTX´n ned i kjellern på Torsdag/fredag..å sveises ferdig...,

 

Så skal Camaron skrus sammen, skal vel ikke være mere enn en kveld med ogdt driv for å få bytta de lagra og sleng den 496 ciden i bilen:D

 

SKAL godkjennes før nyttår:D

 

Kommer vel ikke skikkelig med snø før hjul vel??

 

Får håpe det blir litt is I Sigdal i år da:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår