Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Takker Camarocab for varm motagelse på tomta i dag...

 

men du å kronglete å finne fram!!!

 

Skulle jo på overraskelses tur, men MÅTTE til slutt ringe for å finne fram...:flushit:

 

Men flott tun du hadde!

 

:D:D

Det var både overraskende og hyggligt å få besøk av dere, vanskelig å finne frem, ja jeg bor jo ikke i verdens navle akkurat,men vi trives. Er veldig skjermet for naboer, vet ikke hvem som er glaèst for det. Men den rettttttte strekningen på e18 burde man kunne gjøre noe PÅonfiredevi

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

noen av dere i tr.heim som hadde giddi og finni ut hvem det er som har en argo21 og har kjørt rett i brygga så båten er 1m kortere enn den egentli skal være

 

skal vist være til salgs for 20 000

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

 

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten så en skulle prøvd å gjøre noe LOVELIG der???

 

Kjenner jo noen i komunestyret i Gjerstad, så....:flushit:

 

:thumb

mener du helt lovelig, sende søknader å sånt.

sitter akurat nå å ser på nascar, 3 ibredden i snitt rundt banen i 320 kmt. Viasatsport 3 50 runder igjenonfiredevi

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er besøket hos biltillsynet unnagjort og en ting som er heilt klart er at dem ikke har sans for go lyd.

Gubben mente sidepipes bråka ALT for mye, og ga meg to muligheter, det ene er å få en godkjent støytest hos et institutt,eller legge anlegget ut bak...Javel..Da spør jeg gubben

om hvor grensa mellom go lyd og støy går,hvor mange desibel?

Får til svar at jeg gjør det lettest for meg sjøl hvis jeg legger anlegget ut bak.....

Noen som veit hvor mye db som blir godkjent?

Det blir vel ikke lydløst med hedders og 3" rør heller..

Den som sier at sex er det beste som finns,har aldri hvært skikkelig dritatreng......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er besøket hos biltillsynet unnagjort og en ting som er heilt klart er at dem ikke har sans for go lyd.

Gubben mente sidepipes bråka ALT for mye, og ga meg to muligheter, det ene er å få en godkjent støytest hos et institutt,eller legge anlegget ut bak...Javel..Da spør jeg gubben

om hvor grensa mellom go lyd og støy går,hvor mange desibel?

Får til svar at jeg gjør det lettest for meg sjøl hvis jeg legger anlegget ut bak.....

Noen som veit hvor mye db som blir godkjent?

Det blir vel ikke lydløst med hedders og 3" rør heller..

 

modell er den bilen din...?

Tipper den vil bli godkjent uansett, fordi bilen ble levert orginalt med side piper...

 

Ring Amcar..!

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er besøket hos biltillsynet unnagjort og en ting som er heilt klart er at dem ikke har sans for go lyd.

Gubben mente sidepipes bråka ALT for mye, og ga meg to muligheter, det ene er å få en godkjent støytest hos et institutt,eller legge anlegget ut bak...Javel..Da spør jeg gubben

om hvor grensa mellom go lyd og støy går,hvor mange desibel?

Får til svar at jeg gjør det lettest for meg sjøl hvis jeg legger anlegget ut bak.....

Noen som veit hvor mye db som blir godkjent?

Det blir vel ikke lydløst med hedders og 3" rør heller..

Noe her...

Klippet fra Amcar.no:

- Vedrørende godkjenning av biler 1971 og nyere.

Fra 1. januar 1971 kom et helt nytt regelverk som overtok for Motorvognforskriftene av 1942. Det førte til at vi fikk nye krav til bilbelter, andre farger på lysutstyr, støykrav fra 1972, varmkjøringskrav på bremser fra 1972, avgasskrav fra 1974 osv. Det betyr i praksis at man ved førstegangsregistrering i Norge av import bil, årsmodell 1971 og nyre, skal det fremlegges dokumentasjon fra kjøretøyfabrikant eller uavhengig laboratorium på at bilen tilfredstiller disse kravene. Men det finnes unntak.

 

Altså ingen støykrav før '72.

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe her...

Klippet fra Amcar.no:

- Vedrørende godkjenning av biler 1971 og nyere.

Fra 1. januar 1971 kom et helt nytt regelverk som overtok for Motorvognforskriftene av 1942. Det førte til at vi fikk nye krav til bilbelter, andre farger på lysutstyr, støykrav fra 1972, varmkjøringskrav på bremser fra 1972, avgasskrav fra 1974 osv. Det betyr i praksis at man ved førstegangsregistrering i Norge av import bil, årsmodell 1971 og nyre, skal det fremlegges dokumentasjon fra kjøretøyfabrikant eller uavhengig laboratorium på at bilen tilfredstiller disse kravene. Men det finnes unntak.

 

Altså ingen støykrav før '72.

Men er også detta med ORGINAL..., de ble jo levert slik, enten de liker det eller ikke:D:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår