Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vil bare opplyse om at vi i kveld kunne ha mistet ett av de aktive vennene vi har i Råsa - Ligan...

 

Bare flaks og STOR Amcar gjorde dette til noe mindre farlig enn det det kunne ha gått...

 

Bilder er tatt, å de kommer... men han dette gjelder får fortelle historeien sin selv...:thumb

 

Å vi som var her på tunet....

er storfornøyd med at ikke det skjedde en katastrofe i kveld...alacocaina

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått snuset opp en BB406 eller rundt der(Long block)fra 73. er dette noe og putte i impalan? Blir jo snart linelock og sperre på den

 

406 er en 033 borra 396 eller en 030 borra 402...

Detta kommer jo helt an på hva du må betale for klompen det...

 

Er det i leide 20-25 så er det vel bare å se etter noe større...

Eller en 400SB?alacocaina

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei ikke akkurat. han ville bare ikke selge meg gasseren. skal brøve den i bilen den står i nå før eventuelt handel

 

ja, men er det en fungerende motor, så er jo ikke 7+- dårlig pris...:D

 

MEN...obs obs om du har skumle planer...da er det bare å sette seg ned å regne....på modifikasjonene som kan komme til å koste.....ja....ett tall.

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare opplyse om at vi i kveld kunne ha mistet ett av de aktive vennene vi har i Råsa - Ligan...

 

Bare flaks og STOR Amcar gjorde dette til noe mindre farlig enn det det kunne ha gått...

 

Bilder er tatt, å de kommer... men han dette gjelder får fortelle historeien sin selv...:thumb

 

Å vi som var her på tunet....

er storfornøyd med at ikke det skjedde en katastrofe i kveld...alacocaina

Jepp, jeg er kjempeglad jeg lever og jeg er ganske sikker på at Astroen min reddet livet mitt kveld, da denne her ville inn gjennom front og sidevinduet mitt i rundt 80 kmt

DSC00174.jpg[/img]

DSC00172.jpg

Elgen døde momentant, så det var antagelig A-stolpen som knakk nakken på den. Jeg hadde hvert på hyglig visit hos gutta i dumpa hvor vi hadde tulla og ledd mye, så skulle jeg kjøre vidre hjem og etter kun 500 meter på E18 smalt det, jeg så ikke Elgen, bare opplevde et sinnsykt smell og en skygge, bilen flytta seg sikkert en meter sideleng (2200kg). Slapp gassen og rulla i min kjørebane en 100-150 meter for jeg stoppa bilen, kjente på kroppen om jeg var hel, og ja alt iorden hadde også fått to ruter med glass i tryne men ingen kutt,bra at jeg bruker briller, tok så opp telefon og ringte politiet og fortalte at jeg stå på E18 sør for Lefsedumpa og hadde kolidert med en elg, hva gjør jeg nå. Polti lurte på om alt var OK med meg etc. så det var bare å vente på Viltnevnda. Da gikk jeg tilbake til elgen og pratet med et vitne som komm etter meg som også er naboen min fortalte at han så elgen treffe bilen først i fronten så i bakskjermen. Elgen døde momentant. Bilen står nå hos Bead som også har flere bilder av bilen, og ja alle som så dette var alle overbesvist om at det var bilen som redda meg. Du kødder ikke med 300 kg av skogens konge.

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår