Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Å dere LS1 er ikke noe "350" det er LS1 og den er nok bare på 346cui dvs 5,7Liter.

 

Mitt valg hadde vært enkelt LS2 6Liter 400hk med T56 eller nye LS3 6.6Liter med 430hk.

 

LSx serien gir en mellomting mellom gammle SBC og BBC da de har mere moment en SBC men ikke så mye som BBC MEN MYE mindre vekt og drasse på.

 

Stå på ingen ting er som BB power men hva skal du bruke det til?

 

Bead her trur sån SBC er såååå illle grise dyrt og bygge ler like mye hver gang.

Men joa frister med BBC med stål blokk og alt i alu er de ikke ille tunge men da koster de ikke 50-60lapper lengre...

 

Var innom i Brevik og kikka på deilig Dart Merlin hel alu blokk med tørr sump forrige uke herlig syn... skal i C2 Corvette.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bead her trur sån SBC er såååå illle grise dyrt og bygge ler like mye hver gang.

Era

 

Du herr smart....

 

Så hva koster det de som ikke kjenner alle vi kjenner å har mulighet til å grine til seg tjenester her og der...

 

Å bygge opp en sliten 150 hk smog motor med usle topper og må borres og byttes veiv på..??

Å man vil ha erlige 400+ hk!

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dere LS1 er ikke noe "350" det er LS1 og den er nok bare på 346cui dvs 5,7Liter.

 

Mitt valg hadde vært enkelt LS2 6Liter 400hk med T56 eller nye LS3 6.6Liter med 430hk.

 

LSx serien gir en mellomting mellom gammle SBC og BBC da de har mere moment en SBC men ikke så mye som BBC MEN MYE mindre vekt og drasse på.Era

 

Så hva koster det de vanlige uten kontakter å kjøpe seg en LS1-2-3 med kasse, som har skikkelig Clutch , der du eller herskern eller andre skal bygge strøm og tenning for å få greiene til å fungere??

Å mellomaksel/joke , husk det må med det å....

 

Pris???

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt OT :hide :

 

Men noen som vet hvor mye av frontplata på bilen min jeg kan fjerne før det blir vanskelig å godkjenne? tenkte det å ta bort det meste av den og bytte det mot et rør fra enden av den ene vangen til den andre.

En annen ting, har også lyst til å fjerne hele låsemekansimen til panseret og bytte de med låse pinner som da kommer til å "ligge oppå" panseret, som de vanligvis gjør. Men er det egentlig fyfy i forholdt til godkjenning? Har hørt at det ikke blir godkjent pga de kan skade myketrafikanter, ja, etter du har kjørt på de...

 

Håper det går greit at jeg spør midt inne i v8 diskusjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår