Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvilen farge blir det ?

No særlig med trim i big blockèn?

 

Jeg så vel bilen kjøre på Lier, og da gikk den vel dårligere enn samtlige juniordragstere? :)

 

Men det virket vel som om motoren ikke var helt med - ser for meg at det ikke nødvendigvis er de helt store endringene som skal til før det bedrer seg.

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel Fannrem-bygg i alle de bilene nå?

 

At det er så bunnløst med kroner tviler jeg vel på, men tenkt på at dette er 'eldre folk' som har vært med leeeeeeenge og som prioriterer bil framfor ganske mye annet. (Med 'eldre folk' mener jeg folk som gjerne ikke har de samme daglige utgiftene som oss litt yngre som er mindre etablert - ergo mer penger man kan

bruke på bil).

 

 

Når det gjelder å holde Audi-ligaen på avstand så fungerer det bare til man tar en sving ;) (4x4 er ikke spesielt ideelt for å kjøre veldig fort rett fram, med mindre det er skikkelig dårlig feste - dog er det jo etterhvert en god del Audier i barteland som har gått ned mot og under breakout-tidene i StreetLegal BadBoys)

 

 

 

Forresten kult å se at Bumblebee Bay-teamet nå kjører den sinnsykt pene Corvetten sin i Top Doorslammer; jeg vil tro det betyr at det nå fyres på reelt med gass etterhvert - de kjørte ny personlig beste på Drag Challenge med 7.17 og noe som så ut som litt avslag (277 km/t, med skjermene ute)

 

 

Det er vel lite Amcars som gjør det noe særlig bra annet enn rett fram.. men til gjengjeld så er det MAANGE amcars som gjør det bra rett fram også! det er jo det som gjelder ;)

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men til gjengjeld så er det MAANGE amcars som gjør det bra rett fram også! det er jo det som gjelder ;)

 

Joda hvis man gjør som strutsen... ;) :drive2

 

Bare synd at virkelighetens landeveien har svinger;):lol: :hvaskjera

 

 

Era

Som elsker svinger...

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei bead... møtte deg i Skien i dag... du kjørte pickuppen med henger. møtte deg rett ved den store rundkjøringa ved brua..

Purken lå forran meg, å du kom i motsatt retning mot rundkjøringa... regner med purken kikka litt? hehe bilen din så ganske lav ut ja..

57 Belvedere (Christine)Solgt

70 Dodge charger Solgt

http://WWW.mb190klubb.com

http://www.svensenfoto.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei bead... møtte deg i Skien i dag... du kjørte pickuppen med henger. møtte deg rett ved den store rundkjøringa ved brua..

Purken lå forran meg, å du kom i motsatt retning mot rundkjøringa... regner med purken kikka litt? hehe bilen din så ganske lav ut ja..

 

Hehe...

Vært en helsikkes transport dag i dag...

 

Først en MB SLK til 4 hjulskontroll...

Så henta en Pathfinder, som vi gjorde omm lakk på pga fargeforskjell og fikk levert den...

Å så Blå 64 Chevellen ned til ny eier...

 

Prosjekt...Pimp nabons Vectra ble også ferdig og levert...

 

GTX, n ble tinnet v.side på...

Tobias har slipa ned det meste av flatene på nykjøpte Caprisen..:thumb

 

Så det skjer ting...

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kammerat som driver med formula-offroad, å han vil prøve å lage skovle-dekk selv.

Han trenger ett sett (4stk) sliks. 18,5" eller 22,5" breie.

og så høye som mulig. Er ikke sikker på om du får de i 35" høyde.

(men det hadde vært det beste)

 

Dekkene kan gjerne vre utslitt, bare man kan pompe luft i di. Noen som har, eller vet om noen som kan ha?

 

ikke denne bilen, men skal blit tilnermet sånne hjul.

 

070720073151.jpg

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår