Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

[

 

 

Kom forresten på noe Ronnie 'Krabbis' Krabberød på sin ytterst dårlige trøndersk sa i sommer når 'Piloten' skulle kjøre opp på Gardermoen: 'æ sko itj sats no særlig i år', også på østfoldsk 'så da ble det bare 706 og lenco-boks, trøndere *ER* gærne' :-)

 

hehe :happyhappy: :hammer :klovn: :cocain: :ssip:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Men åssen ligger dere ann på tid i mot indekset?

Er dere godt under der eller? så det finnes litt mulihet for å hevde seg i Comp?

 

Vårt er på 7.81 med 7.35 som best så det hadde vært ideelt å komme ned på stabile 7.30 tider

HAr vel slitt i hele år med en litt ustabli clutch bryter noe som gør at den slipper av turtallssperra for tidlig.

Dette skal rettes på til neste år. Skal vi kjøre no særlig fortere må vi nok inn med andre stempel og annen kam i motor`n.

Er ikke så sikker på om mere motorkraft er veien å gå for oss som egentlig ligger så nære 0.500 under index som vi gjør.

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har vært en del diskusjoner om just av 4-link, så vi skal prøve med litt annerledes oppsett på 4-linken.

Trenger nok å få kraften til å trykke mer på bakakselen.

I følge effekt kalkulatoren på Tim Mcamish hjemmeside så bør 7.30 være realistisk

Aldri har bilen gått så fint som i første draget på Mantorp. Så nesten litt tamt ut. Så 292km/t i sluttfart å tenkte "Hæ! itj forter!" snudde meg for å gå tilbake å så rett på Leif Erik som stod å hoppet med henda i været.Kikka tilbake på tavla å så da at tida ble 7.35!

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne å sjekka på oppbygginga av BMW`n te Bjørk /Strand og må bare gratulere med flott arbeide. Synest og så Vidar har lykkes bra med å få fart på utstyret!

 

Takker...

 

:D

 

Litt lettere å se hva vi gjorde på den tråden, enn å leite i mellom denna LILLE tråden babyhmm?

 

Fant ut at vi har så mye på gang at jeg måtte samle litt...

Så er det mye lettere å følge med på hva som skjer...

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde snart begynnt med HELE motorer. LES: V8 :D

 

Da hadde det begynnt å bli skikkelig gang på sakene.........

 

Vi skal ikke se bort i fra at det kan bli både V8 og V10 på det neste prosjektet...Ikke snakket med Bjørken på lenge, så er lite oppdatert, men siste var at M3 n måtte selges for å frigjøre kroner for å bygge nytt...

 

Men en kan jo aldri vite hva disse guttene finner på!...

 

:thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chassiet /rørhaugen er bygget av Nicklas Svansson i Sunne, samme mann som har bygget den Moustrap Racing 66 Ford Fairlanen som sist gikk i Pro Mod med Håkan Fellstrøm bak spakene...

 

Han har bygd noen Chassis og har mere enn nok å gjøre :win

 

Men M3 karossen er tredd over inni og rundt bur rørene...å den som sveisa der.... har fikk utdelt en god del røde kort mens vi prøvde å få det nogenlunde fint igjen...:boxers

 

Men resultatet ble så bra som det ble....

Vi la minst 500 arbeids timer på karossen og div detaljer, med ombygging av front, torpedovegg, innvendig/utvendig, eksos utslipp,meste av alu innredningen,dører, vindusheiser, fallskjermfeste, bakfanger, hjulhus, og retting, lakking av karossen....

 

Blei masse ekstra arbeid med småting som bare SUGDE timer...

Var så drittlei den bilen at jeg har ikke sett eller tatt på den siden vi forlot den Kristihimmelfart helgen 06,

 

Takker Tore T. for god hjelp hele den helgen og BB454, Slegga, Luzifer, Onkel T med flere for at vi fikk bilen klar på de få dagene vi hadde til rådighet!

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sir Hastverk har blitt frastjålet denne....

 

P7250244.jpg

 

Å den ble tatt ut av garagen hans på Rugtvedt i Bamble, så er det noen som har sett eller blitt tilbudt en slik i nærområdet, så er det bare å si ifra...

 

Han har velta med den 2 ganger, så det finnes spor på den som er unike som han kjenner igjen!

 

Der er meldt ifra til :coplight også....

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår