Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

 

HERRE JESSUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

VIKTIGT VIKTIGT!!!

 

hvis det er noen som skal til phuket/thailand i jula så si gjeeeerne i fra... jeg har en søster som bor i thailand og som savner norsk julemat så hu hadde vært kjempe takknemmelig hvis noen her inne ville tatt med en liten koffert med norsk julemat (ikke fått norsk julemat på 3år)

 

bor i porsgrunn men kan gjerne møte dere ett eller annet sted sånn atte hu får maten sin

 

det har nå blitt krise pga: hu vi hadde avtalt med atte skulle ta med julematen "glømte" kofferten hjemme føre hu reiste (fant vi ut for en time siden)

 

både jeg og hu hadde vært kjempe glad hvis noen kunne hjelpet, i fjor løp hun fra flodbølga og vil gjerne atte jula skal bli "litt" bedre i år

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=260169

 

send meg en pm eller mail: jarle @ eika.no hvis du eller noen du kjenner vil hjelpe og ta med kofferten

 

søs er meget godt kjent i thailand (bodd der i 3 vintere) så hu kan sikkert komme med noen gode tips om ting man MÅ få med seg eller de beste resturangene osv...

 

jeg kan hjelpe med og fikse skader på bil/båt som takk for hjelpa

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

 

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holoy!!

 

Hører noen rykter om party mandag 30 april... Noe mere info, eller litt tidlig kanskje..? Siden jeg gikk glipp av julebordet så har jeg jo en fest tilgode! Kan feste dobbelt opp da! Og så har jeg fått ut SRT 10 så da kan jeg sove bak på planet...

Paal C.

Ram SRT 10 "Lekebil"

Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest"

http://www.HPComposites.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holoy!!

 

Hører noen rykter om party mandag 30 april... Noe mere info, eller litt tidlig kanskje..? Siden jeg gikk glipp av julebordet så har jeg jo en fest tilgode! Kan feste dobbelt opp da! Og så har jeg fått ut SRT 10 så da kan jeg sove bak på planet...

 

Hm... :D

 

Ryktene går FORT her inne....

 

2 Tanker ble til en setning....

å så ble det skrevet en plass, å så har vi vel ikke tenkt så mye mere på akkurat det der ennå.....

 

Men hadde jo vært morsomt å finne på noe denna kvelden....

 

Små grillings og så samling...

 

Problemet er vel at det er etter jobb tid på 30 , så det kan bli skikkeligt hektisk!

 

Kanskje finne en annen dato litt senere eller kjeldress grillings mellom Påske og Natt1mai?? :fish

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som husker hvem side i tråden som bead la ut ett "regnskap" over hvor mye e30 breddinga kom på? trur det var i en sammenheng om atte en eller annen type klaga på atte det var for "pinglette" med 1055Nm

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

 

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår