Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

tipper det vil bli godt motatt på BMW forumet...

 

Hvem legger det dit??

 

:D

 

Noen som tørr?

 

Den der blir jo lagt inn på stortsett alle BMW forum et par ganger i året, minst.

Men hvem er inspirert av hvem her? BMW nyrene har jo vert et varemerke til BMW i MANGE år, for ikke å snakke om tiår:hondakick hehe.

(Følte bare jeg måtte få litt klarhet i det siden BMW er det merke som ligger nærmest mitt hjerte hehe ;))

 

Men uansett så er dette en fet tråd;) er innom her flere ganger for dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der blir jo lagt inn på stortsett alle BMW forum et par ganger i året, minst.

Men hvem er inspirert av hvem her? BMW nyrene har jo vert et varemerke til BMW i MANGE år, for ikke å snakke om tiår:hondakick hehe.

(Følte bare jeg måtte få litt klarhet i det siden BMW er det merke som ligger nærmest mitt hjerte hehe ;))

 

Men uansett så er dette en fet tråd;) er innom her flere ganger for dag :)

 

hehe...

Hyggeligt at folk er i ferd med å bli Avhennige....Bevis på at denne tråden gir noe tilbake....:thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ringer du VANGBO på tlf 63981220 de har absolutt ALT du trenger og du får 20% hvis du medlem av en bilklubb. Har handla derfra selv og er kjempefornøyd, de har gode priser og knall service hva mer kan man ønske seg:cool:

 

hm... får ta og ringe de i morra... må ha på eksosbandasjen før jeg kjører.. eller så kommer nok lakken til og dette av panseret...:fatality:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du først er innom atv hva i h****e er det for no gæernt med atv min den vil ikke lade og den hoster Og ikke starte :hvaskjera

Prøv å lade batteriet med en lader, er bateriet utladet greier ikke den lille "dynamoen" å lade batteriet, eller så er det lurt å toppe batteriet en gang i uken, kjøp en bra pulselader, Hoster er vel forkjølet da, nei prøv litt kondensfjerner, er vel lite i bruk. Starter ikke flatt bateri:) Åssen ATV er det du har

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår