Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

JA den har da fått plasten på stell, men har nån skada ellers på karossen. Don bare flira han "bare å lappe det sammen igjen" va komentaren :-)

6.60 ja! Fort det med 500cid uten gass!

Det bli nok ikke gass på 706cid`n i Camaroen heller.

Trur ikke den bilen tåle så veldig mye mer!

 

si meg engang du ikke har sett donnern flire å le da? :)

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det BLE Borgemoens bil etter at han her hadde herja Super Smallblock klassen med den noen år...

 

Sukk....

 

Var å snusa å drømte mye om den bilen i 96 da den var til salgs....:D

Men da var en ung å turte ikke låne til sånt....Sukk....

 

Da var den Blå/hvit/rød og fortsatt med shakkbrett mønsteret....

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bam! skulle vel tilfeldigvis ike få med deg da Don mista hele fronten på gul-camaroen på mantorp?

Finnes en for for kalkulator fo effekt i forhol til bl.a topphastighet på sian te Tim Mcamish. husker ikke adressa i farta men det er bare å søke

 

Den gule? å slag motor sitter i den?

Er det ikke en diger Paxon eller noe slikt i den bilen??

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gule? å slag motor sitter i den?

Er det ikke en diger Paxon eller noe slikt i den bilen??

 

Mener det er en Pro Charger som står i den gule.

Den lille dragsteren fra Finland hadde også det.

2,2 liters toyota motor og en svær pro charger.

Han kjørte 1,23 under indexet sitt i Finland.

 

Den Camaro'n som jeg la ut bilde av kjøpte Asgeir av et svenskt team.

Patrik var med i det teamet.

Det er den bilen som Bowtietwister og co kjørte i sommer med 706.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vi snakker 'samme Don' så flira han ikke alltid veldig mye når han holdt på med den kompressormata 93 Camaroen som aldri(?) gikk som den skulle :-)

 

Er nokk den samme ja, poenget er bare at donnern er en glad og livlig person, som alltid (nesten) gliser! at 93`n der ALDRI gikk vet han selv hvorfor, og saken er enkel.. for dårlig mapping, blåste stempler i hytt og gevær!.. blir vell i samme klasse som den gule snart den og tror jeg.. btw olav (broren til don) som eier både den svarte 93`n og den røde 69`n

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nokk den samme ja, poenget er bare at donnern er en glad og livlig person, som alltid (nesten) gliser! at 93`n der ALDRI gikk vet han selv hvorfor, og saken er enkel.. for dårlig mapping, blåste stempler i hytt og gevær!.. blir vell i samme klasse som den gule snart den og tror jeg.. btw olav (broren til don) som eier både den svarte 93`n og den røde 69`n

 

 

Klar over alt det ;)

 

Ser dem begge på slutten av denne filmen jeg lagde i fjor: http://raboc.org/redirect.php?url=raboc_presents_righton_gardermoen_2005_DivX.avi

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår