Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Grrrrrrrrrrrrrrrrr..... Har kjøpt bøtteseter til sirævan og jeg og en kompis dro bort på verkstedet for å montere dem... Det var litt mer kødd enn vi beregnet så vi satt i stolene på utsiden å kikket i sikkert 1 time.. Så ringte vi til gamle erik for han jobber jo med sånnt... Så forklarte han litt... Og vi sa "offfff....".. Så kasta vi allt inn i bilen og låste den så blir det raka vegen til brygga isteden..

GGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRr så mye kødd for å feste de da!!!! :iconsm

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grrrrrrrrrrrrrrrrr..... Har kjøpt bøtteseter til sirævan og jeg og en kompis dro bort på verkstedet for å montere dem... Det var litt mer kødd enn vi beregnet så vi satt i stolene på utsiden å kikket i sikkert 1 time.. Så ringte vi til gamle erik for han jobber jo med sånnt... Så forklarte han litt... Og vi sa "offfff....".. Så kasta vi allt inn i bilen og låste den så blir det raka vegen til brygga isteden..

GGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRr så mye kødd for å feste de da!!!! :iconsm

 

:iconsm på dere... dere gav jo opp!

 

Får håpe dere får det i imorgen!

 

Men har hørt om mange som vil til Skien i morgen å se på Formula off road?

 

Det begynner sånn i 10 tiden eller no....eller var det da BB454 mente vi burde komme for å få bra plasser?

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fikk jeg jobbet i kveld....

 

Lite... da høyre arm er snart dobbelt så stor som den andre....

 

Kommer ikke at jeg har spist ujavnt med selv sådd Spinat med ujavn virkning...

 

Nei...

 

Men en sånn satans :fatality: Veps fant ut at den ikke likte meg å putta brådden sin i håndleddet mitt...Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

 

Men får prøve igjen i morgen tidlig!

 

Da kommer jo resten av ligan også.....Ikke sant?

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår