Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Å godt å være hjemme fra Italia.... nooooot.

 

Men her er vi nå hvertfall så da skal det skruas litt igjen på med nye racing færer på Alfa før IT dag så skla bensin lekk Vega fikses samt inn med spyler tank som tilsynet sier jeg må ha.

 

Så hva skjer a? Klar for litt ville nattlige aktiviteter med mye svidd gummi og morro jeg nå.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så hva skjer a? Klar for litt ville nattlige aktiviteter med mye svidd gummi og morro jeg nå.

 

Era

 

For å si det sånn...

Vi må snakkes på tlf en dag....

Mye snakk rundtforbi nå....

Mange som gjerne skulle ha gasset litt....

 

Jeg sier de får kjøre litt på Gardemoen når Right-on skal kjøre Streetfinals, men endel vil ha litt katt å mus lek....:thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å her på tråden finnes alle som vet alt om den Sorte Firebirden untatt byggeren selv da.

 

Fet bil ja angrer fortsatt på at jeg ikke kjøpte den når jeg hadde muligheten...

 

Bead-Lock

Ja tror vi får ta en prat i kveld.

Har fortsatt litt bensin lekkasje som jeg ikke får tett men skal ordnes samt noen fille ting men når det er ordna da må vi vel f... meg få gassa litt.

 

Jeg og Herskern prata litt om en G-Tech kveld som vi trolig kommer til og ha når han er hjemme fra USA igjen sammen med litt filming.

 

Men jeg har da et par sett med dekk og bruke opp før vinteren.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår