Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hehe, ja, sikler litt på ny Camaro... Men så var det det med å bruke hue da, har ikke råd til å ha 2 biler, så jeg burde vel gått for no 200 sx S14 eller noe.. Noe jeg kan bruke til hverdagen.. Men så er ikke jeg så flink til å bruke hue dah.... :hello:

 

Men kan jo kjøpe sånn slutten av 80 tallet camaro, den kan jo brukes hele året...:thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur du ikke han med BMW,n trakk seg.....

 

Masse flotte unskyldninger...:iconsm

 

men egentlig så var han vel fryktelig skjeptisk til om han kunne klare det mot Polo,n....:thumb

 

330 står det i den E46`n, for et par uker siden sa han at hvis han ble frakjørt av en Polo så skulle han levere inn skiltene....og ja han feigan ut ja du så jo selv meldingene i stad.

Men han skulle si fra når han var klar så da er det jo bare og sitte og vente da:cheers:

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jiiiiises man Bmw hadde jo banka skiten ut av den stakkars poloen...

 

Grevling med mye hk.... blir mye hjulspinn det... stakkars 75hk kadetten min spant jo ut 2 gir.... nei det er Pyyyysete Bmw eier det. :iconsm

 

Men jeg tatt en E36 325 med alfa så Bmw er ikke grise raske de heller.

 

Era

 

Du kødder nå får jeg håpe........du har ikke lyst å teste bilen din mot min du da:):

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kødder nå får jeg håpe........du har ikke lyst å teste bilen din mot min du da:):

 

Hehehe må jo spøke litt ;)

 

Men joa må bare få tette lekkasje i bensin tanken liker ikke sånt.

Å få kjørt inn motoren litt mere så kan vi jo gasse litt i mørket hehe :thumb

 

Tenkte den lille brune skulle få lufte seg litt utover høsten så langt kjennes det ut til og funke bra 99` Corvette LS1 og 1250kg burde jo være morro...

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev jeg med hvite stiper??:thumb

 

Men hvoffer handler du ikke sånn Camaro???:iconsm

 

 

Ringte typen, bilen er import fra sverige.. Ikke tollet så jeg tar vaffal springfart å driter i den derr....

Men feit bil, vil ha no sånnt!!!

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt på den ja... Men skal jeg ha Camaro så blir det nok noe seint 80 som Bead sier.. Som en slags bruksbil.. Men ikke noe orginal vogn, nei... ;)

Noe i den stil som den j posta litt over.. Må ha litt motor og bur å sånn... ;)

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt på den ja... Men skal jeg ha Camaro så blir det nok noe seint 80 som Bead sier.. Som en slags bruksbil.. Men ikke noe orginal vogn, nei... ;)

Noe i den stil som den j posta litt over.. Må ha litt motor og bur å sånn... ;)

Hørets ut som en skikkelig go plan!:thumb

 

Skikkelig tøff den sorte....

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår