Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hvorfor skal man hele tiden krongle det til, å bare SKULLE bygge på motorer - biler, som ingen andre har??

Finnes vel endel biler/motorer som ikke burde ha fått den oppmerksomheten de har fått, når eieren sitter med fasiten i ettertid...:web

 

 

Vet ikke helt hva du tenker på der, men alle sa: sett i en Cheva 350. Men jeg gjorde det RETTE. Så jeg gjør IKKE som alle andre.

 

Men som sagt, LS1: en "gammel " konstruksjon, dog modernisert i den grad at du nå får både i pose å sekk. Masse effekt, grymt vrid, lett, billig, masssssse deler, å forbruk som en Nissan Micra.

 

 

Når nye Vetten kjører fra nye 911, dette med støtstenger, sier det litt om denne motorpakka.

No subsitute for cubic inches !

Prosjekttråd :Granada 351RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ford har jo 4,6 motoren som står i Cobra mustangen. Tungt å si dette jeg som er chevrolet mann men det er virkelig en fin motor.

Krever et BRETT motor rom da!

 

 

Her er jeg nok ikke enig med deg.

LS1 er da klart en bedre motor samt raskere og mye billigere en 4.6L til Ford.

 

Sette amrikanere til og lage overliggenden hi tech motot gar alderig bra...

 

Era

Pa US keyboard...

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Vet du tåler detså da går det bra :-)

Allt til sitt bruk og så har jo alle sin måte som de synes er best så det må man akseptere!

 

(I overkant diplomatisk der kansje hehe)

 

ALL ære til ALLE som plutselig ender opp med noe unormalt og koster på og sliter seg skakk for å få det til... noe de fleste får...

 

men håper noen også forstår min iver etter å hjelpe de nye i miljøet til å velge enkelt, så de får mere glede enn plunder...til å begynne med.....

så klarer de garatert å rote seg bort i kompliserte ting etterhvert :thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALL ære til ALLE som plutselig ender opp med noe unormalt og koster på og sliter seg skakk for å få det til... noe de fleste får...

 

men håper noen også forstår min iver etter å hjelpe de nye i miljøet til å velge enkelt, så de får mere glede enn plunder...til å begynne med.....

så klarer de garatert å rote seg bort i kompliserte ting etterhvert :thumb

 

For all del! Vet alt om å jævles med dela som ikke er ment å høre sammen. Så poenget med å begynne med noe som en kanskje mestrer og gå videre etter hvert er viktig nok.

Må ikke finne opp hjulet for hver gang !

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor følger dere med her??

 

Skjer det mye rart her?:D

Lærer dere noe?

Er det at det er mange snodige orginaler samlet her??:hellothere:

Eller har det blitt, litt sånn Big Brother, at dere bare MÅ sjekke??:D

 

Merker jo at det er ca 1000 visninger i døynet her om dagen...:thumb

 

Ja, DU ja....

 

Heeeelt klart den store "Big Brother"-tråden på forumet ja! :morph:

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nææi det er helt feil:Stol på RÅSA farvel til rustflekkene:D

 

Fant detta bilde av ratata jeg trudde ikke han drifta:D

DSC_5295.jpg

 

He he. Joda, når jeg har dekk til det.

Men ellers når jeg kjører med gatedekka, og da blir det minst mulig kjøring i den vinkelen der.

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ratata

 

hva slags foringer har du på bilen din hele veien ?

 

lurer på å bytte foran på min ...

 

hadde du bytta bremser hele veien på din også ?

 

Ja, polyurethan foringer overalt.

Merker forskjellen ved at den blir "fastere i fisken". Rompa sitter mere der den skal, noe du mærker særlig når du kaster deg forbi en bil og legger deg inn igjen så setter den seg i sporet du har valgt istedet for å vingle med rompa fram og tilbake ett par ganger.

 

Men har bare bytta bremser forran, til Corvette C5 og 324mm skiver. Men da må man bruke 17" felger eller større. Noen 16" kan kanskje passe.

Men har jo vært innom 2 andre bremse-oppgraderinger på veien dit da.

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg nok ikke enig med deg.

LS1 er da klart en bedre motor samt raskere og mye billigere en 4.6L til Ford.

 

Sette amrikanere til og lage overliggenden hi tech motot gar alderig bra...

 

Era

Pa US keyboard...

 

Hva gjør ls1 til en bedre motor enn 4,6 til Ford eller min Northstar 4,6 for den del som etter termen vil være en "HiTec motor (rent bortsett fra at det der no prakk å få in rettstillt da)

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår