Follostyling Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 hvor får man kjøpt glass fiber panser til 240?? og eventuelt andre glassfiber deler. Siter volvo 240 tic T-red styling, super dtm osv. prosjekt volvo 245 b21et 77 mod. volvo 240 86 + volvo 245tic 87 245 78/90 me b23ET 60/60 polo 6n me rieger styling-seat toledo 94 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 http://home.swipnet.se/rpglasfiber/ :thumb Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 ikke at jeg hvet men prøv og ring: plast og søn jeg vet de har mye snacks Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Snacks og snacks, de burde vært ihjelslått for mye av stylingen de lager hvertfall :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Snacks og snacks, de burde vært ihjelslått for mye av stylingen de lager hvertfall :hammer :hammer lol Mange kg sparer man på et sånt panser a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KH_242 Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Glomma fiberplast fikser mye til 240. TLF. 62410238. Ligger i elverum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Follostyling Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 greia er at det gamle pansere mitt blåste opp når jeg kjørte så hjørnene er knekt så da er det jo bedre å kjøpe ett i glassfiber enn ett vanlig i metall. er hvertfall mer stil. Siter volvo 240 tic T-red styling, super dtm osv. prosjekt volvo 245 b21et 77 mod. volvo 240 86 + volvo 245tic 87 245 78/90 me b23ET 60/60 polo 6n me rieger styling-seat toledo 94 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Mange kg sparer man på et sånt panser a? En vil kunne spare minst halve vekta med ett panserskall uten innside, kun med forsterkning... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 I stort sett alle glassfiber deler til motorsportbruk har en sinnsykt dårlig passform. Ser helt ræva ut spør du meg. Delene krever MYE arbeid for å se like pent ut som ett orginalpanser, om det i heletatt går... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 De delene som jeg har snekret sammen har blitt ganske bra... Men det finnes noen triks i erme.. Bl.A. sparkel jeg av og til bruker på ting vi har støpt oppå, sånn som panseret til slegga... Finnes en HEMPEL epoxsysparkel, 2K som trekker seg sammen : 0,1mm på max pålagt 2,4cm.... JA dere leste rett, 0,1 mm på pålagt 24mm = 2,4 cm. Å da: blir overflaten 100% :thumb Åsså vil jeg da si at glassfiber deler er lette å jobbe med da materialet glassfiber er utrolig lett å forme og jobbe med... Men om en kjøper noen "halv fabrikat " fangere, ja da har en en DIGER jobb forran seg med å få alt 100% å når en gjør en slik jobb for andre... ja da er det vel ikke alle som liker å betale for å få det fint...:yak: Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Lurer på det samme om glassfiber panser.. Men en ting til Bead-Lock. Du som kan dette. Om man støper oppå panseret, slik dere gjorde med calibraen, om da det er opphøyninger i panseret, blir ikke panseret for bredt da? Beklager OT..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Lurer på det samme om glassfiber panser.. Men en ting til Bead-Lock. Du som kan dette. Om man støper oppå panseret, slik dere gjorde med calibraen, om da det er opphøyninger i panseret, blir ikke panseret for bredt da? Beklager OT..:) du kan lage form ved å støpe av toppen av panser. Så støper du inni den igjen og da vil du jo få samme formen som panseret hadde org. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 Classic Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Glassfiber deler Siter 1992 Volvo 240 Classic Herregärdsvagn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 En vil kunne spare minst halve vekta med ett panserskall uten innside, kun med forsterkning... du som hadde denne før eller?? Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Snacks og snacks, de burde vært ihjelslått for mye av stylingen de lager hvertfall :hammer Hahaha! JÆVLIG bra sagt, er helt enig! Er de som har trigga uttrykket, "Å style en 240, blir som å sminke en gris". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg