tosk Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 du hadde KN filter sa du, er d 1.6 lr 2.0 motor? Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 nei. er en 1,8 2001 modell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankjakobsen Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 når det gjelder effektannlegg er det vel bare supersprint som har noe som passer rett på bilen, så vidt jeg husker hadde vel denne potta factory sound, altså att du ikke får noe råere lyd, men bare litt mer effekt og bedre utseende da selvfølgelig, uannsett så er det bare den bakerste potten og ikke helt fram til motoren. Fint potter i utlandet da..men!! Har en kjenning som hadde en primera med et stort king dragon filter på, det laget skikkelig god fin lyd, kan anbefalte det..effekten du henter ut av å bytte filter er vel minimal.. og ja, bilen har originalt 102 hk.. OMP har vel et som skal passe også? Har ihvertfall et liggende i garagen her nå! 2x63mm ut, men har ikke klart å skaffe meg den mellomste potten hos noen :( Noen som vet hvor jeg kan få tak i orginalt/uorginalt? Trenger fort som bare det.. eu kontroll ut i neste uke! Siter Audi A6 Allroad -01 Audi RS2 -94 KTM Duke 690 -09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 svendsen eksos bygde for 5000 på bilen til kompisen min.. det var med bytting av flexirøret forann også. veldig fin lyd i den. brommer når du gir på og er relativt stille ellers. akkurat sånn det skal være Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankjakobsen Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 svendsen eksos bygde for 5000 på bilen til kompisen min.. det var med bytting av flexirøret forann også. veldig fin lyd i den. brommer når du gir på og er relativt stille ellers. akkurat sånn det skal være Jeg fikk montert OMP anlegget mitt i dag og er veldig fornøyd. Kosta 2600.- og er omtrent sånn som du beskriver! Veldig dyp og fin lyd.. Bra klang :) Siter Audi A6 Allroad -01 Audi RS2 -94 KTM Duke 690 -09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankjakobsen Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 noen av gutta som har direkte link til et norsk firma som selger Powerfilter til p10 2.0SRI ? KN er å foretrekke om det er mulig å bruke et filter fra en annen biltype da.. Siter Audi A6 Allroad -01 Audi RS2 -94 KTM Duke 690 -09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 har iike noen link men. jeg kjøpte kn filter fra jahre. 1500 kroner kosta det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg