Gå til innhold

Prosjekt Passat Vr6

Ranger emnet


aka_stian

Anbefalte innlegg

Stian: Trenger du en ekstra vanntank så kan jeg sende deg en hvis du betaler portoen... Har en i vr6-tank i reserve som jeg helt sikkert aldri kommer til å ha bruk for.

 

Takker ja til det tilbudet! Ikke godt å si om min er ødelagt. Får vel først vite det når jeg får kjørt motoren litt varm. Men må vente til neste uke, er helt blakk nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 365
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var en liten tur ute hos bilen idag og. Bare skrudde på litt småting. Men merket meg idag når jeg skrudde på tenningen på bilen så får jeg lys i instrumentpanel og brytere. Dette hadde jeg ikke før. Siden bilen er tysk måtte jeg trykke på lysbryteren for å få lys i bilen. Har jeg koblet feil og fått automatiske kjørelys kanskje? :D

 

Merket meg også at når tenningen blir slått på så er det ingenting som blinker eller lyser i instrumentpanelet. Lyset for batteri skal vel lyse og lyset for olje skal vel også blinke når tenningen står på?

 

Trodde jeg hadde truffet ganske bra med alle ledninger og kontakter, men har vel kanskje bommet på noe?

 

Har også sett på bilder fra da jeg hentet donorbilen og funnet ut at demperskålene sitter som de skal. Skal visstnok være såpass med klaring som det er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat lest igjennom hele tråden din, Stian, og jeg må si jeg er imponert! :D

Kjøpte meg en passat gt som førstegansbil for ca. 1 mnd. siden, og har blitt helt forelska i både vw og passat siden! Nydelige biler! :) Lykke til videre! Gleder meg til og se hvordan ting blir!

___________________________________

-1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i

x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt..

x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det tazie. Passat er artig bil det ;) Blir vel noen planer på deg også etterhvert?

 

Har ikke skjedd noe som helst siden sist da jeg har vært i Stockholm siden torsdagen. Blir nok dessverre ikke gjort så mye denne uken heller pga mange timer på jobben, men håper å få gjort unna sveisejobben i løpet av uken, og levert inn innsuget til sandblåsing og få det montert. Får ta ting litt som det kommer, men lakkeringen blir nok ikke i månedsskiftet som var planen. Går nok sikkert bortimot 2 uker ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda Stian, har vel planer om og gjøre litt jeg også. Selv om budsjettet mitt ikke er like stort som ditt da! ;) Tenkte med vaffal i første omgang, og få på noen litt mer ålreite felger, samt senke den litt. Også litt småpjus som ny grill, frontlykter osv.. Dette er jo første bilen min, så tar vel ikke helt av! Og det skal jo faktisk ikke så mye til på en passat! ;)

___________________________________

-1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i

x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt..

x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Lakken er faktisk veldig fin på bilem min! :) Har utrolig lyst på en skikkelig prosjektbil, men det er hovedsaklig plassen som stopper meg... :/ Fått gjort noe mer i det siste da? :)

___________________________________

-1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i

x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt..

x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har strammet til demperne bak skikkelig på mutteren. Lager litt klunkelyder når jeg gynger på bilen. Høyden er jo lett å justere så den "endelige" høyden velger jeg når alt er på plass i bilen, men før 4-hjulskontrollen. Må også få prøvemontert noen felger først.

 

Stor stereo:nono:

Alle høttalere blir gjemt i orginale plasser. Satser på en Avic x1r i dashen og to skjermer integrert i nakkestøttene. Blir noen gode høyttalere som spiller bra men ikke noe dunk dunk opplegg.

Ellers blir interiøret helt standard! Skulle kanskje hatt et nytt ratt, men i så fall skal det være et org vw ratt og ikke noe momo skit eller lignenede. Noen som vet om rattstammene eller navene på rattene er lik slik at nyere og eldre ratt passer overens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det orginale rattet sliten ganske fort pga er jo lær eller skinn.

 

men går får et orginal ratt ja:) er finest det pga er jo i skinn.. kan jo ikke degradere med et feika momo skinnratt eller lignende

 

 

Fått Pm'en min Glenn? Mulighet for å få tatt bildene i løpet av dagen? Skal i garasjen ikveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår