Gå til innhold

noe i Follo snart?:)

Ranger emnet


NeonMuffler

Anbefalte innlegg

Æsj, synd jeg ikke var der. Hørtes jo gøy ut utfra hva dere sier.

Men folkens, selv om dere nettopp har hatt ett møte, så spør jeg likevel om hvordan stemningen er for et møte på ingjerstrand etterhvert??? well

 

Lag en ny post så alle som er innom ser at det er i emning ;) Jeg er med såfremt jeg kan :D

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bussemannen: kjipern det med lappen.

Men det er bare purken i Ski.

Men jeg hørte noe om at du godkjente det.

Hvis du gjorde det.

Dra til purkestarsjonen, og si at du ikke vil godkjenne det.

Da må purken dra deg til retten, innen 3 uker.

Ellers så må de gi deg den tilbake.

Hvis du godkjenner, kan de holde den fra deg, nesten så lenge de vil.

Ikke finn deg i no dritt.

Du har ikke så gæærnt annlegg, forresten.

 

Jeg fikk jo tilbake lappen da jeg dro ned på stasjonen. Jeg godtok at det ville bli anmeldt og at jeg kom til å få en bot, men har jo ikke skrevet under på noe. I grunn var det jo bare det at jeg brukte nødblink som jeg gjorde feil.

 

Anlegget som står i nå er bare noe jeg kastet inn en time før streetmeet så jeg har masse mer som skal inn. alt av forsterkere skal byttes ut og alle frontsettene skal byttes ut, i tillegg skal det en sub til inn. Mulig jeg også bytter ut bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du bytter ut bilen også? Bussemannen? Har du virkelig endelig kommet på den tanken? Ikke akkurat grombilen den fiestaen, hehe! Nødblink og rundkjøringer er spennende saker. Bare synd for deg at jeg oppdaget snuten først, og du gjorde det sist!

 

Er ellers veldig fornøyd med oppmøtet. Selv kom jeg ikke før halv ti, men da var det likevel mye flere folk enn det jeg hadde forventet!

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, til tross for dette er en bil type som jeg ikke har noe til overs for så syns jeg dette var litt "over the top"

Leggeinn047.jpg

stygg ble enda styggere lissom..... og nei, jeg var ikke der

 

Ja hvem er det som kjører denne bilen? Hvorenn jeg dro på fredagen så var denne bilen der!

Først så jeg den på meet'et ved 22-tiden. Etterhvert dro den, men på vei ut i krysset fikk den motorstopp og stod der i et kvarter eller noe?

kl 23 - kebab på balkan. Jo der stod den bilen allerede parkert.

kl 00 - På vei hjemmover var jeg innom esso, ås. Der stod den allerede fint parkert.

Så var vi en gjeng som dro til vestby for en stund...

kl 02 - kjørte jeg forbi vestby politikammer, og bak politistasjonen stod den samme merca igjen!!

Går jo faen ikke ann å kjøre et eneste sted uten å at den merca er der! :hammer

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvem er det som kjører denne bilen? Hvorenn jeg dro på fredagen så var denne bilen der!

Først så jeg den på meet'et ved 22-tiden. Etterhvert dro den, men på vei ut i krysset fikk den motorstopp og stod der i et kvarter eller noe?

kl 23 - kebab på balkan. Jo der stod den bilen allerede parkert.

kl 00 - På vei hjemmover var jeg innom esso, ås. Der stod den allerede fint parkert.

Så var vi en gjeng som dro til vestby for en stund...

kl 02 - kjørte jeg forbi vestby politikammer, og bak politistasjonen stod den samme merca igjen!!

Går jo faen ikke ann å kjøre et eneste sted uten å at den merca er der! :hammer

Hun som kjørte den er ikke den som eier den, men svoger'n hennes. Ikke rart du har sett den ved Vestby politistasjon, for han som eier'n jobber på Schaus buss..hehe. Og hun pleier å låne den, og hun er så og si overalt så du slipper ikke unna alltid:)

-Baja-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste møte burde være for akershus og oslo da, har jo vært snakk tidliggere Ingerstrand er fint sted det, uten belysning dessverre

 

Det er sant det du sier... Det er jo en klar fordel å ha lys når man er på treff... (Var på et par "russetreff" på Ingierdstrand i fjor) Kanskje vi bør se etter et annet sted med lys og litt god plass?

 

Jeg er med på det meste jeg har tid til iallefall. Klær er en fin ting :D

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår