Gå til innhold

noe i Follo snart?:)

Ranger emnet


NeonMuffler

Anbefalte innlegg

  • Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får du dratt med deg broderen og eller espen? snakka med han i går og han sa han skulle prøve å haike med deg utover...

 

snakket med ham før i dag, han hadde visst dobbeltbooka noe så visste ikke helt, men skulle ringe meg.

 

Oppdatering: Vi kommer noe tidligere, faktisk. Er nok der ca 20.00 med bøtter og spann av kameraer.

fotoklubben - member #4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakket med ham før i dag, han hadde visst dobbeltbooka noe så visste ikke helt, men skulle ringe meg.

 

Oppdatering: Vi kommer noe tidligere, faktisk. Er nok der ca 20.00 med bøtter og spann av kameraer.

 

....og der var jeg logget inn som feil bruker, ja. Det var altså jeg som skrev den :rolleyes:

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villmannskjøring

 

Politiet har hatt mye å henge fingerne i fredag kveld og natt til i dag.

 

--------------------------------------------------------------------------------

Lars Norsted

lars.norsted@oblad.no - 26. November 2005 11:07

--------------------------------------------------------------------------------

 

SKI: Allerede ved 21.00-tiden fredag kveld begynte opptaktet til en stri natt for lovens voktere.

Noen brukte Vestveien som sin private racerbane.

- Faktisk var motorstøyen så høy at vi kunne høre bilenes herjinger gjennom telefonen, forteller operasjonsleder Ragnar Kivle ved Follo politidistrikt.

En bilfører er anmeldt for uaktsom kjøring. Det dreier seg om en 20-åring fra Follo-distriktet. Han har også fått beslaglagt sitt førerkort etter herjingene på den småglatte Vestveien.

Politiet fikk også senere på kvelden meldinger om villmannskjøring i Nordbyveien. Men her ble ingen tatt.

 

Lokalavisa.............

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår