Gå til innhold

noe i Follo snart?:)

Ranger emnet


NeonMuffler

Anbefalte innlegg

Hmm, han visst turbo han å, Er det v6 med turbo? nei, han har nok 2,2t han. Søstra mi påstår i allefall han har snurre(Nei hun har ikke peil på bil, men han sier det.. Hu mener også og å ha sett turbotrykksmåler, hun sitter på med han ofte..)

 

Bilen skal visst gå bra, bedre enn cherryen påstår hun knock

 

 

Martin har ikke turbo, han har v6ern, og det er en temp.måler aneglsmili

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ah, hehe da forklarer det alt.. Men jeg var nokså sikker fordi jeg har snakket med han for lenge siden (hvis vi prater om samme person) Så fikk jeg vite at det var 6ern, fordi jeg spurte hvor mye den veide og litt sånt, traff han på parkeringa på Ski storsenter. V6 2.5l har han nok :crazysant

 

Han juger sikkert til søstra di, "turboen lader ikke fullt før den blir varm" :crazysant hehe:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er bra er at purken ikke er så hissige på rånere der som i ski.

Sier ikke at vi får være i fred,

Men de er ikke så jævlig rasshøler der.

Men ikke glem at polti starsjonen er nesten rett ved siden av.

Tar ikke lang tid før de kommer da vøtt!!!

 

Politistasjonen er rett ved siden av. Men den er tom i helgene på kvelden så det gjør ikke noe. Det er bare en bil ute på patrulje i hele drøbak.

http://www.300power.com

http://www.teamsideways.com

 

Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så jævlig mye dritt slenging om politi egentlig??

 

På de siste treffa jeg har vært på har jeg nesten ikke sett de en gang, og sånn som de blei fremstilt før treffet i Ski.. Hvor mye politi var det der da??

De ødela ingen ting de...Det var en bil innom der,,,den bare kjørte en runde der den..

Så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor såmye dritt før alle treff...

 

Men når det blir som på Skedsmohallen, så skjønner jeg de jævlig godt vist de hadde gjort noe.

Der han Idioten kjørte i fylla,,det er sånne som han som ødelegger for alle oss andre.'

Kanskje vært en ting å skjelt ut han istedet...

Og disse drittunga som flyr rundt og drekker øl og slenger flaskene rundt seg, der bila kjører...Hører det hjemme noen sted da?

 

Syns heller de burde få slengt litt i trynet i steden jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig der, politiet var greie i ski... Bare og holde øyene litt åpne når man skal begynne og tulle well OG angående det med flasker, selv om det var en plastflaske jeg kjørte over på parkeringa på ski så var det ikke så jævli morro, det kunne like godt være en glassflaske. Neste gang hold søppelet i bilen til du kan slenge det av på bensin stasjon eller noe lignende. Forbanna tullete.. skedsmo var nok det værste glass havet men:\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, takker:)

 

btw, går du på Ås vgs?

så en neon med noe tribals i ruta:D

 

Jeg gjør nok det :P Skal ikke se bort ifra at det er meg du så. Jeg parkerer stort sett i nærheten av den Ecolinen som så og si alltid står parkert der :P

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin har ikke turbo, han har v6ern, og det er en temp.måler aneglsmili

 

Haha, søstra mi mener hun hørte turboen knock

Søstra mi er forresten Anja(fra klassen, du vet sikket hvem det er :cocain: )

 

Ah, hehe da forklarer det alt.. Men jeg var nokså sikker fordi jeg har snakket med han for lenge siden (hvis vi prater om samme person) Så fikk jeg vite at det var 6ern, fordi jeg spurte hvor mye den veide og litt sånt, traff han på parkeringa på Ski storsenter. V6 2.5l har han nok :crazysant

 

Han juger sikkert til søstra di, "turboen lader ikke fullt før den blir varm" :crazysant hehe:p

 

hehe, temp føler, skal spørre hu om nåla går opp og ned som på min

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei.

Kan ikke vente helt til da.

Vi kan ta det en uke før jul eller no.

Som et slags jule-streetmeat.

Tror ikke det er blitt gjort før.

Det hadde vært sinnsykt kult.

:cocain: Fått tak i noen raketter eller no. :crazysant

er med på den! :crazysant

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår