Gå til innhold

Tråden om min 940 TURBO

Ranger emnet


R_Style

Anbefalte innlegg

Politihuset i bakgrunnen ja, stemmer...!

 

Takk for det Evolve... :)

 

er du noe i Hamar å kjører om dagene?

 

Hehe, nei bilen min står uten motor for tiden! Men det kommer en annen inn innen kort tid, så da blir det vel en tur eller to til Hamar!

"95 VW Golf III (grevlingbil)

"84 Volvo 240 - B230FK +

[X] "00 BMW 520 m-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 371
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, savner du den tia?:)

 

Nja ,med 2 unger så kan man ikke gjøre slikt...

Tror neppe de liker så godt lukten av svidd gummi nei...

Men fikk jo kjørt meg noen runder på Volvo-treffet 23 april her i Bergen...

Grunningen som ble brukt på grillrammen og lippen under ,hvor får man tak i det?

skal lakke grillrammen min skikkelig svart ,og siden den er crome og må blåses er det jo greit å få skikkelig feste og overflate før lakk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunningen heter Sikkens Plastoflex. (var en liten skrivefeil i innlegget så jeg) Det er ei 1K plastgrunning som fås kjøpt hos lakkverksteder som bruker Sikkens lakk. Ellers finnes det mange forskjellige typer plastgrunning fra forskjellige lakkprodusenter både i 1K og 2K. Men den som er 1K duger godt, hvertfall når det skal brukes filler over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra noen oppdaterer tråden min her, det er bra :)

 

Legger opp noen nye bilder med de midlertidig sommerfelga på, 16" Hydra felger, kjent som 940 (nyere 740) turbo felger...

Og et nærbildet av den ferdige grillen som ble lakkert av THolandsli ;)

 

Har også fått koblet ferdig baklysene, var litt tvilsom til om det ble noe

tess, syns egentlig det ble sånn "båbb-båbb", hehe...

 

 

pictures001.jpg

 

pictures002.jpg

 

pictures003.jpg

 

pictures004.jpg

 

pictures005.jpg

 

pictures006.jpg

 

pictures007.jpg

 

pictures008.jpg

 

pictures009.jpg

 

pictures010.jpg

 

pictures011.jpg

 

pictures012.jpg

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunningen heter Sikkens Plastoflex. (var en liten skrivefeil i innlegget så jeg) Det er ei 1K plastgrunning som fås kjøpt hos lakkverksteder som bruker Sikkens lakk. Ellers finnes det mange forskjellige typer plastgrunning fra forskjellige lakkprodusenter både i 1K og 2K. Men den som er 1K duger godt, hvertfall når det skal brukes filler over.

 

får se etter det en dag... må vel hive originale cromegrillen på da midlertidig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

V940R6: var veldig usikker når j drev å kobla opp, så får la det sitte sånn imens, kanskje j syns det blir penere etterhvert :)

 

Vector: takk for det...!

 

Så det på en svensk 960 engang. Kan ha noe med at lyktene til 940 er høyere enn 740ens.. Men som sagt ,alt kan man venne seg til. har tenkt på det selv også...

 

Selv vipper jeg liksom på det med helrøde baklykter på min eller med hvit blink, men jeg vet liksom ikke helt hvordan hvitblink blir på svart 940.. er bekymret for at det blir for stor kontrast med tanke på USA-blinklysene foran...

 

Men du skal ha creds for bilen din ,er meget pen. fargen synes jeg også er bra ,passer bilen godt.. kunne nesten tenkt meg den fargen på min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det på en svensk 960 engang. Kan ha noe med at lyktene til 940 er høyere enn 740ens.. Men som sagt ,alt kan man venne seg til. har tenkt på det selv også...

 

Selv vipper jeg liksom på det med helrøde baklykter på min eller med hvit blink, men jeg vet liksom ikke helt hvordan hvitblink blir på svart 940.. er bekymret for at det blir for stor kontrast med tanke på USA-blinklysene foran...

 

Men du skal ha creds for bilen din ,er meget pen. fargen synes jeg også er bra ,passer bilen godt.. kunne nesten tenkt meg den fargen på min...

 

Takk for det!:)

 

Sant som du sier, men selv syns jeg baklamper med hvitblink kler 940 godt, uten tvil...! men som sagt, smak og behag...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår