ssagat Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Hvordan kan Audien bli kåret til NORGES PENESTE A4 på ett LOKAL LAGSTREFF I ALTA? Hør på deg selv. greit nok at den kanskje vant for peneste frem møtte a4, men norges peneste er den ikke og det kommer den nok ikke til å bli heller. Makan til tullball Da er vel bilen min norges peneste 80cc (før jeg kræsjet) i og med at det har vært 4stk som har sett på bilen min på Oslo lokallags treff før da. :hammer Sier det bare sånn det er. det er faktisk fakta også...selv synes jeg den bilen er litt på bærtur... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 en del hakk faktisk:) Den bilen er skikkelig stilig! Helt enig! Ikke gjort alt for mye med...... Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Helt enig! Ikke gjort alt for mye med...... Det ER gjort mye med den, men det han har gjort riktig er at man ikke ser alt som er gjort med en gang :) Detaljer kun for "spesielt interesserte" Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Bilen var vel fetest av sitt slag da den var bygd.. syns å ha sett denne A4'n for lenge siden, er vell ikke ett nylig bygge? Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 HEHE Dans biler har en tendens til å bli et samtale emne :cab det jeg finner litt merkelig er at en"narkoman biltyv" er i stand til å stjele både nøkler og bil men totalt ute av stand til å gire :jackinbox haha helt sikkert,tviler ikke et sekund på at bilen ble stjælt men stiller meg litt tvilende til at han har kjørt flere mil på 1.gir drunk . at bilen har hatt en "røff" oppvekst stiller jeg meg derimot ikke tvilende til,Dan har en tendens til å "bruke" bilene sine:) Uansett det er morsomt å se at det eneste som fremdles er like sterk som kjønnsdriften her oppe i Nord er misunnelsen :ass . Til trådstarter: stilig bil selv om det ikke er helt min smak,og når det gjelder de gummimellomleggene på bakfjærene så kan vel de ha litt å gjøre med at bagasjen var temmelig overfylt med stereo. mvh Odd-Helge Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 HEHE Dans biler har en tendens til å bli et samtale emne :cab det jeg finner litt merkelig er at en"narkoman biltyv" er i stand til å stjele både nøkler og bil men totalt ute av stand til å gire :jackinbox haha helt sikkert,tviler ikke et sekund på at bilen ble stjælt men stiller meg litt tvilende til at han har kjørt flere mil på 1.gir drunk . Må vel legge til at denne sinnsforvirrede personen som stjal bilen, har et meget avslappet forhold til stoff og da tenker jeg ikke på tekstiler, dessuten har han splittet personlighet på toppen av det hele..å lappen har han aldri hatt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Slapp av! Bilen din er überfeet!! Er pga "Norgest råeste" i første tråden som gjør at folk disser bilen din... Alltid noen som må trekke deg lengst mulig ned på jorda igjen. Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 haha, vi disser ikke tittelen, men disser "selvutropelsen" av tittelen på bilen! bilen er ikke den feiteste, NEI, det er den ikke, men vi kan godt vote på det, med de 4-5 råe vi finner i norge, om noen mekker en slik vote, hadde jo vært über å vite folks meninger ;) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 haha, vi disser ikke tittelen, men disser "selvutropelsen" av tittelen på bilen! Helt riktig. Bilen er tøff den, men blir for tøft å selv erklere den til Norges peneste. Noen enkle grep å bilen hadde vært mange hakk penere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Kan noen bekrefte/avkrefte at dette er en S4? Siden den har S-emblemet i fronten. Emblemtrim er så ekstreeeeeeeemt patetisk. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 er en A4 1,8t så det er nok emblemtrim ja :hammer til ssagat: uansett hvor avslappet forhold vedkommede har til stoffer som ikke er tekstiler:) så finner jeg det merkelig at han var i stand til å Komme seg fra Dan til Tana uten å få til å gire,,,,jeg mener han fikk jo til å ta løst for pokker hellothere og det er jo et stykke fra Båtsfjord til Tana såvidt jeg kan huske og dessuten så med flere personligheter burde da minst en av de få til å gire da for pokker drunk Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doggy Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Kan noen bekrefte/avkrefte at dette er en S4? Siden den har S-emblemet i fronten. Emblemtrim er så ekstreeeeeeeemt patetisk. E Rs4 emblemet i grilln. men, er en 1,8 Turbo Quattro.. Siter - 2007 Ford Ranger Limited 2.5 Tdci X 2003 Bmw 320D M-tech X 1998 Audi A4 1.8 TSQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 haha, vi disser ikke tittelen, men disser "selvutropelsen" av tittelen på bilen! Nettopp det jeg sier jo bonehead!! :hammer Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 er en A4 1,8t så det er nok emblemtrim ja :hammer til ssagat: uansett hvor avslappet forhold vedkommede har til stoffer som ikke er tekstiler:) så finner jeg det merkelig at han var i stand til å Komme seg fra Dan til Tana uten å få til å gire,,,,jeg mener han fikk jo til å ta løst for pokker hellothere og det er jo et stykke fra Båtsfjord til Tana såvidt jeg kan huske og dessuten så med flere personligheter burde da minst en av de få til å gire da for pokker drunk Det skal jo være sagt at alle personlighetene til denne skapningen er like udugelig.....:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Var helt ok denne. Ligner veldig på en som gikk/går i Bergen, gamle demobilen til Seidel Tuning. Hvorfor sølvgitter i grill/fanger?! Par bilder av den, synes denne ser en tanke bedre ut. Gamle bilen min jo :) Den gikk også i nord, så solgte jeg den til Bergen ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg