void Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Får inn en BMW motor inn til vintern, men har ingen anelse hva jeg skal bruke den til. Hadde vært fett å hivd den i bilen min (ikke bmw altså), men ser altså ganske mørkt på det. MYE ombygging tar ekstremt mye tid. Ikke bare det, men å få godkjent dette også, er vel ikke den letteste delen av prosessen. Noen forslag? :D Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Virker den og er den i god stand? Hvis ikke, vinflaskeholder, underlag for glassbord etc :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 hehe det må jeg si var genialt løsning :???: må nesten sandblåse først, da hadde det blitt drit tøft:) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Virker den og er den i god stand? Hvis ikke, vinflaskeholder, underlag for glassbord etc :D Hehehe cheers Virker godt og er i topp stand. Bare coilen som må skiftes. Den begynner å bli en smule mongolid. :p Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Høres ut som en god motor dette, er nok verdt det ekstra strevet med og få den inn i en annen bil:) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Er akkurat det vet du :) Men samtidig så har jeg hatt et annet bilprosjekt i tankene - Sierra is Turbo ;) Men 190hk er jo et greit utgangspunkt å begynne med. Mulig det blir sverige tur også, se om det er noe interessant å finne. cheers Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Skal du kjøpe eller få motoren? Om du får den så selger du den bare om du ikke kjøper deg en BMW uten motor. Sette den i noe annet er unødvendig mye prosjektering! Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 bare sende meg en PM når du har fått den det, så kanskje jeg finner på å kjøpe den, om ikke jeg har kjøpt en annen innen den tid Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 M50 eller M20? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Virker den og er den i god stand? Hvis ikke, vinflaskeholder, underlag for glassbord etc :D Må bare si at det blir råstilig. En kammerat av meg pussa ned en B21 blokk. Og lakkerte den. Ble ypperlig underdel til glassbordet hans. Det ble alu look på den. Nesten så en får lyst til å bære den med seg... hehe Synd at 1,5liters flasker ikk passer i sylinderhulla. og 0,5l flasker blir litt små. Vinflasker derimot. ypperlig. Synd at han ikk drikker vin da... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 M50 eller M20? Tipper på en M50. (2.5L, 192 hk) -Krissa Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 halla. jeg holder på å sette i en fresk 190hk bmw motor i min 320i 1983. nye motoren er av 1988 ca. Har løfta opp motor og girkasse nå. Det ser egentlig veldig lyst ut =) bare koblinger på ledningsnettet under dash'n og resten er jo lett. skal skrive et innleg når jeg er ferdig.. Hvis jeg blir =p Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 halla. jeg holder på å sette i en fresk 190hk bmw motor i min 320i 1983. nye motoren er av 1988 ca. Har løfta opp motor og girkasse nå. Det ser egentlig veldig lyst ut =) bare koblinger på ledningsnettet under dash'n og resten er jo lett. skal skrive et innleg når jeg er ferdig.. Hvis jeg blir =p hmm.. hva er det du kobler under dashen? Setter kontakten i releboksen i motorrommet og kontakten i hjernen vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Skal du kjøpe eller få motoren? Om du får den så selger du den bare om du ikke kjøper deg en BMW uten motor. Sette den i noe annet er unødvendig mye prosjektering! Kjøpe den, men aner ikke pris. Har tenkt at det kan bli ganske mye unødvendig ombygging. Vil absolutt ta alt for mye tid. Er ikke sikkert det vil fungere så heftig heller :p Da blir det heller innkjøp av en BMW uten motor. :) bare sende meg en PM når du har fått den det, så kanskje jeg finner på å kjøpe den, om ikke jeg har kjøpt en annen innen den tid Jepp. M50 eller M20? Aner ikke, rett og slett. :) Må bare si at det blir råstilig. En kammerat av meg pussa ned en B21 blokk. Og lakkerte den. Ble ypperlig underdel til glassbordet hans. Det ble alu look på den. Nesten så en får lyst til å bære den med seg... hehe Synd at 1,5liters flasker ikk passer i sylinderhulla. og 0,5l flasker blir litt små. Vinflasker derimot. ypperlig. Synd at han ikk drikker vin da... Hehe, er jo en god tanke hvis det ikke blir prosjekt :p Tipper på en M50. (2.5L, 192 hk) -Krissa Er faktisk en 2.8l ;) halla. jeg holder på å sette i en fresk 190hk bmw motor i min 320i 1983. nye motoren er av 1988 ca. Har løfta opp motor og girkasse nå. Det ser egentlig veldig lyst ut =) bare koblinger på ledningsnettet under dash'n og resten er jo lett. skal skrive et innleg når jeg er ferdig.. Hvis jeg blir =p Hvis det blir? du må fullføre prosjektet, ja! Lykke til videre, da! :) Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Sikkert gamle 2.8 litern fra E28 på 184hk. M52B28 motorene florerer det ikke akkurat av.. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg