Nedi Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 senk, cup felger GREIT, men den fronten??kom igjen da ? du mener ikke det ? jeg synes bilen din er griserå med de pirelli felgene, men du hadde ødelagt den med to firkanta lykter. MSpeed: angeleyes, tåkelys, kufanger og 3" hevesett og 20" bling bling, da blir den fet :) *ler* første gang det dukker opp en glorete country gti i verden, er jeg sikker på =) Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 hehe, felger er veldig usikkert, men har pratet litt med gutta i Eyecandyracing hvor jeg kan få bilen til å bli en demo bil for Wolfrace felger, men da blir det 17" noe som jeg syns er for stort. men vi får se hva som skjer, er bare å fortsette med tips;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Ikke sleng på noe sånn EyeCandy Ricing-chrom, a.. Det er for japser og amerikanere. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Er veldig usikker angående felger, drømmen er jo BBS RS men har også tenkt på noen Image Kopier av BBS RS Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Kan jo gå for BBS RM også, da. Med polert kant blir de jævlig fete. Koster rundt €1000 på ebay, ferdig polert og oppusset. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 BBS RM er sykt fete felger ja... har også blitt litt forelsket i disse: audi tt felger som er kromma. ser kanskje litt massivt ut men... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 BBS RM er sykt fete felger ja... har også blitt litt forelsket i disse: audi tt felger som er kromma. ser kanskje litt massivt ut men... Det er kult det, hvis resten av bilen er helt strøken. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Og hvis du får den lav nok med store felger... men de er sinnsykt fete ja, ser bra ut på den bilen. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Hva er farge koden på bilen din nå egentlig? LA5Z? Minna meg mye om min egen serru.. ;) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 vet ikke hva den er jeg, men kan sjekke idag. lakk koden står den ved førerdøra der eller? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Hey. Lakk koden din står på andre sia av skiltet, på innersiden der. Alltså, bak i bagagerommet. Men tror det er den koden, for det er samme farge som var på min før jeg lakkerte den. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 senk, cup felger GREIT, men den fronten??kom igjen da ? du mener ikke det ? jeg synes bilen din er griserå med de pirelli felgene, men du hadde ødelagt den med to firkanta lykter. Den fronten er jo driiitfet!!!! :D Riktignok ikke fetere en singel grill m/ kromlist og emblem, but still... sikkert en nr. 2 etter min mening. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 sjekket akkurat nå. det er LA5Z... tror ikke det blir westmoreland front nei... bestiller angeleyes og emblemfri grill fra eyecandy idag... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 kan bli fet denne, vurderer selv en Golf 2 gt 8v :) Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 tror ikke det blir westmoreland front nei... bestiller angeleyes og emblemfri grill fra eyecandy idag... *sukk* :( Neida... det blir sikkert bra. Gjort noe mer da? Planer? Bare å legge ut bilder av hver minste ting du gjør :) :cab Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg