Gå til innhold

Mspeed's GTI Prosjekt

Ranger emnet


MSpeed

Anbefalte innlegg

*sukk* :(

Neida... det blir sikkert bra.

Gjort noe mer da? Planer? Bare å legge ut bilder av hver minste ting du gjør :) :cab

Vet at alle har det, men det er jo fordi det er så utrolig pent;)

skal prøve å få til noen ting som jeg ikke har sett her i norge hvertfall.

 

har ikke gjort så mye mer, prøvd å fikse blinklyset men har ikke funnet helt feilen. men er dårlig kontakt hvertfall på pære og pæreholderen til venstre blinklys.

 

er også på jakt etter 88' dører, så rop ut hvis noen har. Trenger også endel nye tetninslister her og der, bla ved førerdøren. må man kjøpe det nytt hos møller eller er det noen andre som selger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 697
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skulle gjerne ha gjort det men har ingen bra bilder av bilen da den har stått i en garasje helt siden jeg kjøpte den...

 

siste nytt er at jeg akkurat har flyttet bilen til skolen hvor jeg skal gå over bremsene og understellet. er noen rare lyder fra høyre bak, som jeg tror kommer fra demperne.. men må få bilen på en bukk og sjekke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noe å si om kvaliteten på jom sine sideblinklykter? tenker på å bestille disse:

http://www.autospar.no/show.asp?page=goxdb002[01281].html

80296-SBLCVGo2.jpg

 

Tenker også på å kjøpe disse blinklysene foran.. noen som har noe å si på kvaliteten på de?

80168-70-BLCLGo2.jpg

 

fikk vasket og satt bilen inn på verkstedet på skolen idag, så nå er det bare å skru. Må få skiftet skivene bak da det er mer enn 25% rust på de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle lekker som en sil.

 

Kjøpte de sideblinkersene fra in.pro. Ser robuste ut og har veldig god passform. Allikevel er det mye fukt i dem etter bare 1,5 mnd.

 

Blinklysa jeg har i fangern er fra JOM. Disse lekker som en sil. Har prøvd å tette rundt glasset med silikon, men dette hjalp ikke.

Tror vannet/fukten siver inn fra baksiden, der pærene settes inn. Dårlige "pakninger".

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjedd litt siden sist nå. Bilen står på bukker og har begynt på bremsene. De så ikke ut inni hjulbuene der, så er redd det er endel som må byttes.. Har bestilt noen Brembo Max skiver som jeg får imorgen. Har også skrudd ut instrumentet for å bytte til hvite skiver, og blåe dioder. Har også skrudd av grillen, så nå bare venter jeg på ny grill og angeleyes fra eyecandy...

Speedo Skivene jeg har lagd:

8vspeedo34ng.jpg

Bremsene jeg har bestilt(Brembo Max)

brembomax1in.jpg

Hjulbuen foran, som dere ser, ikke et pent syn:(

dsc0004000002jj.jpg

Hjulbuen bak, heller ikke pent her. Er litt usikker på om jeg må skifte caliperne, men har hørt at Golf4 Calipere passer rett på? noen som vet mer om det?

dsc00042000005or.jpg

Instrumentet og knapper ute av bilen:

dsc00041000005dy.jpg

Bilen sånn som den står nå:

dsc00044000006cx.jpg

Så har jeg et lite spørsmål. Skal bytte lys i alle knappene mine nå til blåe dioder. Men er litt usikker på hvordan det lyser. Er det lys i det tåkelys tegnet eller er det bare oppå der? og hvordan skifter man pære i disse knappene? vil helst ikke ødelegge noen

dsc00039000002qh.jpg

 

Har også fått tilbud på lakk nå, 3500 for 1L Red Candy fra House Of Kolor, høres ut som en grei pris det, men noen som vet hvor mange liter med lakk man trenger på en golf?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Lite spennende som har skjedd nå, fått på bremsene foran, med røde calipere. Holder på med bremsene bak, er redd for at jeg må skifte caliperne bak og det er ikke billig.

har også fått skiftet til hvite skiver nå og fjernet den grønne folien på speedometer og den bak kjørekomputeren. Venter nå på de blå diodene jeg bestilte fra dioder.no for 10 dager siden. syns det tar lang tid men:(

nyttspeedometer1ln.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår