Gå til innhold

Mspeed's GTI Prosjekt

Ranger emnet


MSpeed

Anbefalte innlegg

De har de ikke på siden enda, men er bare å sende de en mail så skaffer de det. De kan skaffe ganske mye til golf men de har det bare ikke på siden dems enda...

 

Huff, savner bilen nå. Har jobba på Møller på Slependen hele denne uken så har ikke fått gjort noe på bilen:(

 

 

oki den er grei vettu..men den eneste som er domt er at jeg skulle hatt det til min orion..hmmm...finne noe jeg kan få inn i mine lykter har jeg tenkt på

er det vaier eller hva er den angel eyes`n din??plastikkring??

vw golf 2 g60/gti16v turbo powered by porsche (prosjekt)

Ford Orion RS Turbo (prosjekt)

Ford Fiesta Xr2 (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 697
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøpte dioder fra http://www.dioder.no og loddet dem fast til bryteren. veldig enkel og grei jobb og det ble mye bedre!

Her har du link til diodene http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?cPath=24_33&products_id=201&osCsid=73b3ba10229f5efe6d743b2bcfeaf803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker maaa, tenkte på rallyefront og det er drømme fronten men blir for dyrt akkurat nå...

 

Har akkurat bestilt noen deler fra Venom Motorsport i England...

Tåkelys:

FKNS113.jpg

Baklykter:

VENOM02.jpg

Samco slanger:

TCS518VC.jpg

Skal bytte motor til en MK4 GTI Turbo motor senere, men må spare endel penger før det, så tenkte jeg kunne pusse opp det motor rommet jeg har nå:)

 

Venter fortsatt på diodene, ringte dit forleden dag og de visste ikke hvor pakken var, så jeg avbestilte den og bestilte på nytt, så nå håper jeg at jeg har den her i løpet av uka...

 

hvor bestilte du dioder ifra?

----------------------------------------------

X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0

X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v

92- Ford Probe, 24v, "medeier".

----------------------------------------------

Det fins ingen problemer, Kun løsninger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting skjer med den nå i jula, fikk regning fra skolen igår på 5000,- så den må betales nå. håper jeg får noe bilting eller penger i jula så blir det vell en ny bestilling av deler etter jul

 

Noen som har noen erfaringer med http://www.awesome-gti.com/ ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår